تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 76
نویسنده : شاهد

کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که

جاذبه توریستی کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که مقصد گردش یک روزه مسافران است.یکی از نقاط جالب در کوه فی فی ساحل میمون است که در ان با موجوداتی همنام مواجه خواهید شد.شما می توانید یک راهنما گرفته تا با سوار شدن بر قایق چوبی کوچکی به تماشای این ساحل بروید یا این که خودتا شخصا اقدام به این کار نمایید.در این جا هم چنین فروشگاه هی کوچکی دایر شده که می توانیید از ان ها اسنک یا میوه بخرید ولی حتما به یاد داشته باشید که از این خوردنی های خود به خوبی محافظت کنید که خوراک میمون ها نشوند.اگر با بی احتیاطی با ان ها مواجه شوید ، میمون ها خوراکی اتان را ربوده و درست در مقابل خودتان ان را می خورند.ساحل " لانگ " یکی دیگر از نقاط زیبای این جزیره است که برای تماشای غروب افتاب بسیار محل مناسب و زیبایی است. 

تور تایلند

ازدیگر جاذبه های این جزیره خلیج کوچک " مایا " است که در ان لئوناردو دی کاپریئ فیلم " ساحل " را در ان بازی کرده است.از ان جایی که این جزیره همواره گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند و پر ازدحام است ، شرکت های گردشگری زیادی هستند که برای سفر به سواحل مجاور مثل : "فوکت " " کوهچانگ و " کوه لانتا " بلیط می فروشند.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 85
نویسنده : شاهد

ساحل رایلی تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد.

تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد و اب های شفاف که با حضور دران احساس خواهید کرد که در بخشی از بهشت حضور دارید.برای رسیدن به این ساحل باید از قایق استفاده کرده تا به جزیره برسید و در ان جا انواع خدمات برایتان فراهم خواهد بود.
این سواحل اصلی ترین دلیل بازدید از رایلی هستند اما این را هم به یاد داشته باشید که این مکان بهترین مکان برای صخره نوردی نیز محسوب می شود. صخره نوردی در وبالا رفتن از صخره های اهکی در این مکان ضمن این که تجربه جدیدی به شما می دهد حس کنجکاوی و ماجرا جویی اتان را نیز تحریک خواهد کرد و به این ترتیب گردش هیجان انگیزی را تجربه خواهید نمود.علاوه بر این سر گرمی ها شما می توانید به فیل سواری بروید یا با قایق های مخصوصی که در ان ناحیه رایج هستن به قایق سواری بپردازید ویا حتی در کلاس های آشپزی ان جا شرکت کنید. هم چنین در این محل غاری به نام غار الماس وجود دارد که مسیر پیاده روی امنی داشته و با ورود به ان جا می توانید به کنکاش و جستجو بپردازید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 78
نویسنده : شاهد

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد.

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند.
شهرهایی مثل بنگک و چیانگ مای مرکز فعالیت و اقتصاد این کشور به شمار می روند. جاذبه های کشور تایلند متنوع بوده و هر کدام تجربه به یادماندنی و البته ارزشمند برایتان به جا خواهد گذاشت.

تور تایلند

تایلند رایج ترین مقصد گردشگری در اسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت : از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می شود.به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.

نکته قابل توجه این که تنها کشور اسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده ، و علاوه بر این این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است.علی رغم انبوه زیاد گردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود حفظ کرده و مردم سرخوش و اسوده خاطر این کشور به واسطه لبخد هایشان مشهورند.
اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به دنیای متفاوتی پا گذاشته اید.هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب ، با کامبوج از جنوب شرق ، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم کرده است.
تنها مشکلی که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد شود این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که نهایت استفاده را ببرید. ما در این جا با معرفی برترین جاذبه های تایلند شما را در این امر یاری می کنیم.

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

منبع : های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 91
نویسنده : شاهد

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود.

تور تایلند

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

10 – چیانگ رای

چیانگ رای شمالی ترین شهر تایلند بوده و می توان گفت که کانون اقتصادی مثلث طلایی به شمار می رود و با کشورهای میانمار و لایوس هم مرز است.این شهر که غالبا در طول روز ارام و ساکت است اما شب هنگام با درخشش نور بر مغازه ها و رستوران ها ، این شهر به تکاپو افتاده و چهره پویایی به خود می گیرد.

9- پای

"پای " روزگاری تنها یک دهکده در بخش شمالی تایلند بود اما امروزه شهر شکوفایی است که به واسطه دارا بودن دره های زیبا و فضای ارام و دل نشینش ،یکی از مقاصد گردشگری مهم برای گردشگران به حساب می اید.از ان جایی که این شهر در دامنه کوه واقع شده است ،گزینه های متعددی برای سفر با گاری و دیدن از عشایر تپه نشین وجود دارد.در نزدیکی شهر – در بیرون از شهر –کمپ فیل ها ، چشمه های اب گرم و ابشار های زیبایی وجود دارد که هر یک به نوعی نظر گردشگران را به خود جلب می کند.علاوه بر این موارد رودخانه پای این امکان را به گردشگران می دهد که از قایق سواری در این رودخانه بهره مند شده و لذت کافی ببرند.

8- معبد فانوم رانگ

معبد فانوم رانگ که روی یک اتشفشان خاموش واقع شده در واقع یک معبد هندو است که به واسطه داشتن معماری بی نظیرش مورد توجه است.این مکان که در نزدیکی روستای " نانگ رانگ " قرار دارد ، معبد مقدسی است که با فرهنگ " خمری " ساخته شده و قدمت ان به قرن 10 الی 13 باز می گردد و باید گفت که این معبد به "شیوا "خدای هندی تعلق داشته است. این بنا با ماسه سنگ و لاتریت ساخته شده است. جهت این بنا رو به شرق بوده و به همین دلیل هر ساله 4 مرتبه خورشید از میان 15 درگاه ان می درخشد و مردم بومی فستیوال فانوم رانگ را در حوالی اوریل جشن می گیرند.

7- رای لای

این جا محلی است مه نظر بسیاری از گردشگران را نی رای لای (یا رای له ) شبه جزیره کوپکی است که تنها به وسیله قایق می توانید به ان دسترسی داشته باشید.وجود صخره های اهکی بلند در این مکان نظر صخره نوردان را از سرتاسر جهان به خود جلب می کنند. علاوه بر این ، این مکان یکی از جاذبه های گردشگری رایج در تایلند بوده و با دارا بودن سواح زیبا و فضای ارام یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تایلند محسوب می شود. تقریبا می توان گفت که تمام ساختمان های موجود در این شبه جزیره کوتاه و یک طبقه بوده و بخش توسعه یافته این جزیره در پشت جنگل واقع شده و خوبی این شبه جزیره در ان است که هیچ ساختمان بلندی در ان نبوده و بیشتر خانه ها در میان درختان و با غ های این مکان پنهان شده اند.

6- پارک بین المللی کائو سک

کائو سک از نظر بسیاری از مردم زیباترین پارک حیات وحش تایلند بوده که در ان رودخانه و دریاچه و جنگل و سنگ های اهکی به چشم می خورند.این پارک در استان " سورات تانی " در بخش جنوبی تایلند وقع شده و به نوعی پناهگاه جانوران وحشی مثل فیل های اسیایی ، گوزن های وحشی ، گراز ها و خرس ها ی وحشی و تاپیر مالایا وچندین نوع میمون مثل: گیبون ، دم خوکی مکک می باشد.در این پارک چندین راه باریک تعبیه شده که باز دید کنندگان م توانند با انتخاب یکی از ان ها به گردش در پارک پرداخته و حتی از مناظر زیبا ان عکس بگیرند ویا در استخر های طبیعی ان شنا کنند و از این مجموعه زیبا لذت ببرند.

5- آیو تایا

این شهر در سال 1350 بنا گذاشته شده است و در دره رودخانه " فرایا چائو "در تایلند واقع گردیده است.این شهر در جزیره ای است که از سه طرف با رودخانه محصور شده و ان را به خلیج سیام –امروزه خلیج تایلند – متصل می سازد.شاه " یو تانگ " این شهر را پایتخت فرمانروایی خود قرار داد که به پادشاهی ایوتایا شهرت یافت که البته با نام "سیام " بیشتر شناخته می شد.این شهر که روزگاری مهم ترین شهر روی زمین محسوب می شد مکانو و موقعیت خوبی داشت و در ان سه کاخ و 400 معبد وجود داشت و جمعیتی بالغ بر یک ملیون نفر در ان ساکن بودند.در سال 1767 "برمه " ها به این شهر حمله کرده ئ این شهر را تسخیر کردند و از ان به بعد" بنگک " پایتخت قرار داده شد.امروزه ویرانه های این شهر یکی از مکان های مهم گردشگری تایلند به حساب می اید. این مکان در 80 کیلومتری شمال بنگک بوده و به سهولت ازطریق قطار ، اتوبوس یا قایق قابل دسترسی است.

4- کانچانابوری

این شهر در بخش غربی تایلند واقع شده و به خاطر داشتن مناطر فوق العاده زیبا و دسترسی اش به پارک های ملی و ابشارها بسیار ستودنی است. شهرت شهر کانچانابوری بیشتر به خاطر پلی است که بر وری رودخانه " کوایی " بنا شده که این پل یاد اور مرگ تاریخی هزران نفر کارگران اسیایی است که زمان ساخت این پل در جنگ جهانی دوم جان باختند.چندین موزه در به این امر اختصاص داده شد که در مورد شهر و این پل در سال دهه 1940 اطلاعات کافی به مخاطبان می دهند.در خارج این شهر چندین پارک ملی وجود دارد که در ان ها مناطری بسیار زیبا با ابشار ها و غارهی منحصر بفردی خود نمایی می کنند.

3- چیانگ مای

در شهر چیانگ مای در میان کوه های شمالی تایلند محصور شده و شهری پر رونق و چشم نواز است که همه گردشگران ارزو دارند تا به گردش در طبیعت زیبای این شهر بپردازند.علاوه بر این این شهر در نوع خود شهری بزرگ است که از اهمیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار می باشد.با گردش و پیاده روی در مرکز تاریخی این شهر دیوار های قدیمی و تعداد بی شماری از معابد بودایی را تماشا خواهید کرد.

2- بنگک

بنگک پایتخت و در عین حال بزرگ ترین شهر تایلند است که در ان اسمان خراش های بی شمار ، کاخ های با شکوه ، معابد باستانی ، کلوب های شبانه ، مغازه های پر رفت و امد و خیابان های سرسبز و غذا های اشتها اور خود نمایی می کنند.اگر چه این جا شهری پرسرو صدا با هوایی الوده است اما زیبایی های خودش را از دست نداده و با داشتن فضایی سرسبز و گیاهان گرمسیری جلوه ای زیبا و چشم نواز دارد.مشهورترین خیابان توریستی این شهر " کائو سان " بوده که می توانید در ان خریدی ارزان 

داشته باشید و غذاهای خوشمزه ای بخورید و از کلوپ های شبانه ان استفاده کنید. 



1- جزیره های تایلند 

جزیره های تایلتد به واسطه داشتن سواحل زیبا در جهان مشهورند.این شهرت به واسطه مناطر طیبا و فضای ارام و دل نشینی است که در این جزایر حکم فرماست. 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 87
نویسنده : شاهد

تور تایلند


تور تایلند : بهترین و ارزانترین تورهای تایلند را فقط در های تورینگ خواهید یافت !


مدارک لازم جهت تور تایلند

اصل گذر نامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ پرواز. ۶ رنگی ، تمام رخ ، بدون عینک. × دو قطعه عکس جدید ۴ پرینت مانده حساب بانکی با موجودی حداقل ۱ میلیون تومان روی سربرگ بانک و با مهر لاتین. .( A کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو


تور تایلند - تور تایلند اقساطی !

های تورینگ : بانک جامع تور و گردشگری ،  بهترین و آسان ترین راه برای جستجوی تور


خدمات معمول  آژانسهای مسافرتی

خدمات تور تایلند :  بلیط رفت و برگشت با پرواز کویتی، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی،  اقامت در هتل های ۴ یا ۵ ستاره با صبحانه، راهنمای فارسی زبان،بیمه مسافرتی، گشت شهری در هر شهر، ترانسفر زمینی و هوایی - رفت و برگشت در تایلند ( در شهرهای مختلف )


تور تایلند ارزان - تور اقساطی تایلند - تور بانکک - تور پاتایا - های تورینگ - تور ارزان تایلند - تور تایلند اقساطی - تور و گردشگری در تایلند - تور لحظه آخری تایلند


تور تایلند لحظه آخری

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 2

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 3

تور تایلند


های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 80
نویسنده : شاهد

کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که

جاذبه توریستی کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که مقصد گردش یک روزه مسافران است.یکی از نقاط جالب در کوه فی فی ساحل میمون است که در ان با موجوداتی همنام مواجه خواهید شد.شما می توانید یک راهنما گرفته تا با سوار شدن بر قایق چوبی کوچکی به تماشای این ساحل بروید یا این که خودتا شخصا اقدام به این کار نمایید.در این جا هم چنین فروشگاه هی کوچکی دایر شده که می توانیید از ان ها اسنک یا میوه بخرید ولی حتما به یاد داشته باشید که از این خوردنی های خود به خوبی محافظت کنید که خوراک میمون ها نشوند.اگر با بی احتیاطی با ان ها مواجه شوید ، میمون ها خوراکی اتان را ربوده و درست در مقابل خودتان ان را می خورند.ساحل " لانگ " یکی دیگر از نقاط زیبای این جزیره است که برای تماشای غروب افتاب بسیار محل مناسب و زیبایی است. 

تور تایلند

ازدیگر جاذبه های این جزیره خلیج کوچک " مایا " است که در ان لئوناردو دی کاپریئ فیلم " ساحل " را در ان بازی کرده است.از ان جایی که این جزیره همواره گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند و پر ازدحام است ، شرکت های گردشگری زیادی هستند که برای سفر به سواحل مجاور مثل : "فوکت " " کوهچانگ و " کوه لانتا " بلیط می فروشند.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 74
نویسنده : شاهد

ساحل رایلی تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد.

تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد و اب های شفاف که با حضور دران احساس خواهید کرد که در بخشی از بهشت حضور دارید.برای رسیدن به این ساحل باید از قایق استفاده کرده تا به جزیره برسید و در ان جا انواع خدمات برایتان فراهم خواهد بود.
این سواحل اصلی ترین دلیل بازدید از رایلی هستند اما این را هم به یاد داشته باشید که این مکان بهترین مکان برای صخره نوردی نیز محسوب می شود. صخره نوردی در وبالا رفتن از صخره های اهکی در این مکان ضمن این که تجربه جدیدی به شما می دهد حس کنجکاوی و ماجرا جویی اتان را نیز تحریک خواهد کرد و به این ترتیب گردش هیجان انگیزی را تجربه خواهید نمود.علاوه بر این سر گرمی ها شما می توانید به فیل سواری بروید یا با قایق های مخصوصی که در ان ناحیه رایج هستن به قایق سواری بپردازید ویا حتی در کلاس های آشپزی ان جا شرکت کنید. هم چنین در این محل غاری به نام غار الماس وجود دارد که مسیر پیاده روی امنی داشته و با ورود به ان جا می توانید به کنکاش و جستجو بپردازید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 76
نویسنده : شاهد

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد.

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند.
شهرهایی مثل بنگک و چیانگ مای مرکز فعالیت و اقتصاد این کشور به شمار می روند. جاذبه های کشور تایلند متنوع بوده و هر کدام تجربه به یادماندنی و البته ارزشمند برایتان به جا خواهد گذاشت.

تور تایلند

تایلند رایج ترین مقصد گردشگری در اسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت : از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می شود.به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.

نکته قابل توجه این که تنها کشور اسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده ، و علاوه بر این این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است.علی رغم انبوه زیاد گردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود حفظ کرده و مردم سرخوش و اسوده خاطر این کشور به واسطه لبخد هایشان مشهورند.
اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به دنیای متفاوتی پا گذاشته اید.هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب ، با کامبوج از جنوب شرق ، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم کرده است.
تنها مشکلی که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد شود این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که نهایت استفاده را ببرید. ما در این جا با معرفی برترین جاذبه های تایلند شما را در این امر یاری می کنیم.

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

منبع : های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 89
نویسنده : شاهد

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود.

تور تایلند

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

10 – چیانگ رای

چیانگ رای شمالی ترین شهر تایلند بوده و می توان گفت که کانون اقتصادی مثلث طلایی به شمار می رود و با کشورهای میانمار و لایوس هم مرز است.این شهر که غالبا در طول روز ارام و ساکت است اما شب هنگام با درخشش نور بر مغازه ها و رستوران ها ، این شهر به تکاپو افتاده و چهره پویایی به خود می گیرد.

9- پای

"پای " روزگاری تنها یک دهکده در بخش شمالی تایلند بود اما امروزه شهر شکوفایی است که به واسطه دارا بودن دره های زیبا و فضای ارام و دل نشینش ،یکی از مقاصد گردشگری مهم برای گردشگران به حساب می اید.از ان جایی که این شهر در دامنه کوه واقع شده است ،گزینه های متعددی برای سفر با گاری و دیدن از عشایر تپه نشین وجود دارد.در نزدیکی شهر – در بیرون از شهر –کمپ فیل ها ، چشمه های اب گرم و ابشار های زیبایی وجود دارد که هر یک به نوعی نظر گردشگران را به خود جلب می کند.علاوه بر این موارد رودخانه پای این امکان را به گردشگران می دهد که از قایق سواری در این رودخانه بهره مند شده و لذت کافی ببرند.

8- معبد فانوم رانگ

معبد فانوم رانگ که روی یک اتشفشان خاموش واقع شده در واقع یک معبد هندو است که به واسطه داشتن معماری بی نظیرش مورد توجه است.این مکان که در نزدیکی روستای " نانگ رانگ " قرار دارد ، معبد مقدسی است که با فرهنگ " خمری " ساخته شده و قدمت ان به قرن 10 الی 13 باز می گردد و باید گفت که این معبد به "شیوا "خدای هندی تعلق داشته است. این بنا با ماسه سنگ و لاتریت ساخته شده است. جهت این بنا رو به شرق بوده و به همین دلیل هر ساله 4 مرتبه خورشید از میان 15 درگاه ان می درخشد و مردم بومی فستیوال فانوم رانگ را در حوالی اوریل جشن می گیرند.

7- رای لای

این جا محلی است مه نظر بسیاری از گردشگران را نی رای لای (یا رای له ) شبه جزیره کوپکی است که تنها به وسیله قایق می توانید به ان دسترسی داشته باشید.وجود صخره های اهکی بلند در این مکان نظر صخره نوردان را از سرتاسر جهان به خود جلب می کنند. علاوه بر این ، این مکان یکی از جاذبه های گردشگری رایج در تایلند بوده و با دارا بودن سواح زیبا و فضای ارام یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تایلند محسوب می شود. تقریبا می توان گفت که تمام ساختمان های موجود در این شبه جزیره کوتاه و یک طبقه بوده و بخش توسعه یافته این جزیره در پشت جنگل واقع شده و خوبی این شبه جزیره در ان است که هیچ ساختمان بلندی در ان نبوده و بیشتر خانه ها در میان درختان و با غ های این مکان پنهان شده اند.

6- پارک بین المللی کائو سک

کائو سک از نظر بسیاری از مردم زیباترین پارک حیات وحش تایلند بوده که در ان رودخانه و دریاچه و جنگل و سنگ های اهکی به چشم می خورند.این پارک در استان " سورات تانی " در بخش جنوبی تایلند وقع شده و به نوعی پناهگاه جانوران وحشی مثل فیل های اسیایی ، گوزن های وحشی ، گراز ها و خرس ها ی وحشی و تاپیر مالایا وچندین نوع میمون مثل: گیبون ، دم خوکی مکک می باشد.در این پارک چندین راه باریک تعبیه شده که باز دید کنندگان م توانند با انتخاب یکی از ان ها به گردش در پارک پرداخته و حتی از مناظر زیبا ان عکس بگیرند ویا در استخر های طبیعی ان شنا کنند و از این مجموعه زیبا لذت ببرند.

5- آیو تایا

این شهر در سال 1350 بنا گذاشته شده است و در دره رودخانه " فرایا چائو "در تایلند واقع گردیده است.این شهر در جزیره ای است که از سه طرف با رودخانه محصور شده و ان را به خلیج سیام –امروزه خلیج تایلند – متصل می سازد.شاه " یو تانگ " این شهر را پایتخت فرمانروایی خود قرار داد که به پادشاهی ایوتایا شهرت یافت که البته با نام "سیام " بیشتر شناخته می شد.این شهر که روزگاری مهم ترین شهر روی زمین محسوب می شد مکانو و موقعیت خوبی داشت و در ان سه کاخ و 400 معبد وجود داشت و جمعیتی بالغ بر یک ملیون نفر در ان ساکن بودند.در سال 1767 "برمه " ها به این شهر حمله کرده ئ این شهر را تسخیر کردند و از ان به بعد" بنگک " پایتخت قرار داده شد.امروزه ویرانه های این شهر یکی از مکان های مهم گردشگری تایلند به حساب می اید. این مکان در 80 کیلومتری شمال بنگک بوده و به سهولت ازطریق قطار ، اتوبوس یا قایق قابل دسترسی است.

4- کانچانابوری

این شهر در بخش غربی تایلند واقع شده و به خاطر داشتن مناطر فوق العاده زیبا و دسترسی اش به پارک های ملی و ابشارها بسیار ستودنی است. شهرت شهر کانچانابوری بیشتر به خاطر پلی است که بر وری رودخانه " کوایی " بنا شده که این پل یاد اور مرگ تاریخی هزران نفر کارگران اسیایی است که زمان ساخت این پل در جنگ جهانی دوم جان باختند.چندین موزه در به این امر اختصاص داده شد که در مورد شهر و این پل در سال دهه 1940 اطلاعات کافی به مخاطبان می دهند.در خارج این شهر چندین پارک ملی وجود دارد که در ان ها مناطری بسیار زیبا با ابشار ها و غارهی منحصر بفردی خود نمایی می کنند.

3- چیانگ مای

در شهر چیانگ مای در میان کوه های شمالی تایلند محصور شده و شهری پر رونق و چشم نواز است که همه گردشگران ارزو دارند تا به گردش در طبیعت زیبای این شهر بپردازند.علاوه بر این این شهر در نوع خود شهری بزرگ است که از اهمیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار می باشد.با گردش و پیاده روی در مرکز تاریخی این شهر دیوار های قدیمی و تعداد بی شماری از معابد بودایی را تماشا خواهید کرد.

2- بنگک

بنگک پایتخت و در عین حال بزرگ ترین شهر تایلند است که در ان اسمان خراش های بی شمار ، کاخ های با شکوه ، معابد باستانی ، کلوب های شبانه ، مغازه های پر رفت و امد و خیابان های سرسبز و غذا های اشتها اور خود نمایی می کنند.اگر چه این جا شهری پرسرو صدا با هوایی الوده است اما زیبایی های خودش را از دست نداده و با داشتن فضایی سرسبز و گیاهان گرمسیری جلوه ای زیبا و چشم نواز دارد.مشهورترین خیابان توریستی این شهر " کائو سان " بوده که می توانید در ان خریدی ارزان 

داشته باشید و غذاهای خوشمزه ای بخورید و از کلوپ های شبانه ان استفاده کنید. 



1- جزیره های تایلند 

جزیره های تایلتد به واسطه داشتن سواحل زیبا در جهان مشهورند.این شهرت به واسطه مناطر طیبا و فضای ارام و دل نشینی است که در این جزایر حکم فرماست. 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 79
نویسنده : شاهد

پرسش به سوالات شما در زمینه مهاجرت به استرالیا

  • آیا میدانید مزایای اقامت دائم استرالیا چیست ؟
  • در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا و ارزشیابی مدارک تحصیلی تا حد آگاه هستید ؟
  • آیا میدانید هزینه اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است ؟
  • در مورد خطرات ناشی از روشهای غیر قانونی مهاجرت به استرالیا چقدر میدانید ؟

موسسه تداوم نسل سپید با کارشناسان و وکلای برجسته در زمینه مهاجرت و ویزای استرالیا مطمئن ترین و کم هزینه ترین راه عملی مهاجرت به استرالیا را به شما نشان خواهند داد.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و یا میخواهید به عنوان توریست از استرالیا دیدن کنید و یا قصد دیدن اقوام و آشنایان خود را دارید و یا میخواهید اطلاعات کافی و جامعی را درباره شرایط مهاجرت به استرالیا کسب نماببد از وبسایت موسسه تداوم نسل سپید دیدن فرمایید.

مهاجرت به استرالیا : اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن.


این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد