تاریخ : دو شنبه 24 اسفند 1394
بازدید : 171
نویسنده : شاهد

خرید ملک در دبی

مشتری گرامی ما دقیقا همان هستیم که می خواهید :

 شرکت آرین ابنیه سحر خرید و فروش ملک های مسکونی ، اداری ، تجاری ، تفریحی و گردشگری ،   بصورت نقد و اقساط و تسهیلات بانکی با متراژهای مختلف ( سوئیت 50 متری ، آپارتمان یک خوابه 90 متری ، آپارتمان 120 متری دو خوابه ، ویلای دو خوابه ، ویلای سه خوابه ، ویلای چهار خوابه ....)   و بسیار شیک در مناطق مختلف دبی ( دبی مارینا ، جمیرا لیک تاور ، بیزنس بی ، داون تاون ، اسپرینگز ، جمیرا ویلیج ، اسپورت سیتی ........)  و اخذ اقامت دائم و ثبت شرکت  در خدمت شما مشتریان گرامی می باشیم .

در سال 2002 قوانین محدود کننده خرید ملک در دبی بهتر شده و اجازه خرید املاک در دبی به خارجی ها داده شده که این موضوع موجب شکوفایی ملک و ویلا در دبی بوجود آمد و در چند دقیقه برجهای دبی قبل ا شروع به ساخت ، پیش فروش می شدند .

بیشتر املاک و برجهای دبی توسط سرمایه گذارانی خریداری شد که دنبال فروش مجدد یا اجاره آنها بودند ، با وجود افزایش قیمت ملک در سراسر جهان و رکود اقتصادی در مقایسه با سایر شهرهای جهان هنوز قیمت ملک دبی مناسب می باشد و تنها مسئله ای که خریدارن را آزورده کرده ، تاخیرهای مداوم در تحویل ملک در دبی می باشد.

حساب اتحادیه ای در خرید ملک در دبی

در سال 1386 حساب اتحادیه  برای املاک و برجهای جدید در دبی اجباری شد . در این قانون جدید ، سازنده های نمی توانستند مستقیما از خریداران ملک در دبی پول دریافت نمایند . در عوض خریداران وجوه را به حساب اتحادیه پرداخت می کنند . این کار به منظور ممانعت از ناپدید شدن پیمانکاران و سازندگان ملک در دبی و تضمینی برای خریداران است که برای مثال استخر 30 متری به حوضی 3 متری تبدیل نشود !



:: برچسب‌ها: خرید ملک در دبی ,
تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 222
نویسنده : شاهد

حد اکثر مبلغ وام در خرید ملک در دبی 5 میلیون درهم می باشد و شرکتهای وام دهنده تا سقف 90درصد قیمت خرید مسکن در دبی به بومی های دبی و 80 درصد را به خارجی های مقیم دبی وام می دهند . خارجی فاقد اقامت دبی برای خرید ملک در دبی 60 درصد می باشد .

اقساط وام مسکن در دبی بصورت ماهیانه و با دوره پرداخت حداکثر 25 سال است . نرخ سود وام مسکن در دبی با موارد بین المللی محاسبه میگردد. با این وجود نرخ بهره برای خریدارنی که اقامت دبی ندارند اندکی بیشتر است . جدیدا همه بانک ها وام مسکن نمی دهند ولی برخی نیز فقط برای برخی طرحهای توسعه این کار را انجام می دهند .
وام مسکن در دبی
در برخی ایام، جهت تسهیل در ساخت و ایجاد فضای مناسب جهت خرید و فروش، امکان خرید قسطی ملک در دوبی نیز فراهم میگردد. که گاهاً میتوان حتی با پرداخت 10درصد از کل یک پروژه، در کنار بلندترین برج دنیا در دبی یا دیگر مکانهای عالی در دبی، صاحب شیک ترین منزل، هتل آپارتمان، دفتر کار و غیره در امارات و دوبی شد.
ویا حتی اگر قصد استفاده شخصی از آنرا نداشته باشید، می توانید پس از پرداخت بخشی از کل پروژه، واحد خود را با سود حاصله بفروشید و یا پس از تحویل آپارتمان، واحد شما توسط شرکت سازنده اجاره داده شده و شما سود حاصله از آنرا دریافت می نمائید.
اگر قصد سرمایه گذاری نیز داشته باشید نه تنها خرید تک واحد پیشنهاد می گردد که یک طبقه کامل با تخفیف ویژه به شما فروخته می شود و سپس شما میتوانید واحدهای خود را به صورت تک واحدی فروخته و حداقل 20درصد سود را از همان ابتدا برای خود تضمین کنید.
طریقه پرداخت ها در شرایط اقساطی بین5 الی 10قسط ویا بعضاً بیشتر میباشد که قسط اول، در هنگام امضای قرارداد و مابقی در زمانهای بعدی تعیین شده و حین کامل شدن پروژه و قسط نهایی نیز در زمان تحویل کلید میباشد.

خرید ملک در دبی


شرایط گرفتن وام بانکی
⦁ اگر ملکی در دبی داشته باشید می توانید آنرا در گرو بانک گذاشته و از این طریق وام درخواست کنید .
⦁ بعضی از بانکها تا مبلغ 80% پول ملک را وام می دهند.
⦁ پیشنهاد می شود کل مبلغ ملک را بدون وام پرداخت کنید.
⦁ وام براساس درآمد خریدار داده می شود .
⦁ اجاره ملک جزو درآمد محسوب نمی شود.
⦁ مبلغ پرداختی وام و هزینه های دیگر زندگی نباید بیشتر از 35% کل درآمد شخص باشد.
⦁ از آنجا که روند پرداخت وام بسیار پیچیده است حتما با کارشناسان مجرب دراین خصوص مشورت شود.
نحوه پرداخت مالیات دردبی
⦁ بدلیل درآمد های نفتی دبی احتیاج به درآمدهای مالیاتی ندارد.
⦁ بنا براین تقریبا سیستم پرداخت مالیات وجود ندارد.
⦁ همچنین مالیات بردرآمد نیز وجود ندارد.
⦁ مالیات بر درآمد افزوده نیزوجود ندارد.
واحد پول دبی
⦁ واحد پول دبی درهم می باشد .
⦁ تمام ارزهای دیگر دردبی قابل تبدیل هستند .
⦁ بهترین نرخ ها را برای تبدیل ارز در مراکز خصوصی پرداخت می کنند .
⦁ تمام کارتهای اعتباری دنیا در دبی پذیرفته می شود.
⦁ دولت دبی محدودیتی برای انتقال و میزان ارز قائل نمی شود.
گروه بین المللی مشاورین یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در در زمینه خرید و فروش ملک ، پیش خرید ملک ، اجاره ملک ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، خدمات مسافرتی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای ، قبول دعاوی در کشور امارات متحده عربی، آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: خرید ملک در دبی ,

این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد