تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 88
نویسنده : شاهد

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود.

تور تایلند

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

10 – چیانگ رای

چیانگ رای شمالی ترین شهر تایلند بوده و می توان گفت که کانون اقتصادی مثلث طلایی به شمار می رود و با کشورهای میانمار و لایوس هم مرز است.این شهر که غالبا در طول روز ارام و ساکت است اما شب هنگام با درخشش نور بر مغازه ها و رستوران ها ، این شهر به تکاپو افتاده و چهره پویایی به خود می گیرد.

9- پای

"پای " روزگاری تنها یک دهکده در بخش شمالی تایلند بود اما امروزه شهر شکوفایی است که به واسطه دارا بودن دره های زیبا و فضای ارام و دل نشینش ،یکی از مقاصد گردشگری مهم برای گردشگران به حساب می اید.از ان جایی که این شهر در دامنه کوه واقع شده است ،گزینه های متعددی برای سفر با گاری و دیدن از عشایر تپه نشین وجود دارد.در نزدیکی شهر – در بیرون از شهر –کمپ فیل ها ، چشمه های اب گرم و ابشار های زیبایی وجود دارد که هر یک به نوعی نظر گردشگران را به خود جلب می کند.علاوه بر این موارد رودخانه پای این امکان را به گردشگران می دهد که از قایق سواری در این رودخانه بهره مند شده و لذت کافی ببرند.

8- معبد فانوم رانگ

معبد فانوم رانگ که روی یک اتشفشان خاموش واقع شده در واقع یک معبد هندو است که به واسطه داشتن معماری بی نظیرش مورد توجه است.این مکان که در نزدیکی روستای " نانگ رانگ " قرار دارد ، معبد مقدسی است که با فرهنگ " خمری " ساخته شده و قدمت ان به قرن 10 الی 13 باز می گردد و باید گفت که این معبد به "شیوا "خدای هندی تعلق داشته است. این بنا با ماسه سنگ و لاتریت ساخته شده است. جهت این بنا رو به شرق بوده و به همین دلیل هر ساله 4 مرتبه خورشید از میان 15 درگاه ان می درخشد و مردم بومی فستیوال فانوم رانگ را در حوالی اوریل جشن می گیرند.

7- رای لای

این جا محلی است مه نظر بسیاری از گردشگران را نی رای لای (یا رای له ) شبه جزیره کوپکی است که تنها به وسیله قایق می توانید به ان دسترسی داشته باشید.وجود صخره های اهکی بلند در این مکان نظر صخره نوردان را از سرتاسر جهان به خود جلب می کنند. علاوه بر این ، این مکان یکی از جاذبه های گردشگری رایج در تایلند بوده و با دارا بودن سواح زیبا و فضای ارام یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تایلند محسوب می شود. تقریبا می توان گفت که تمام ساختمان های موجود در این شبه جزیره کوتاه و یک طبقه بوده و بخش توسعه یافته این جزیره در پشت جنگل واقع شده و خوبی این شبه جزیره در ان است که هیچ ساختمان بلندی در ان نبوده و بیشتر خانه ها در میان درختان و با غ های این مکان پنهان شده اند.

6- پارک بین المللی کائو سک

کائو سک از نظر بسیاری از مردم زیباترین پارک حیات وحش تایلند بوده که در ان رودخانه و دریاچه و جنگل و سنگ های اهکی به چشم می خورند.این پارک در استان " سورات تانی " در بخش جنوبی تایلند وقع شده و به نوعی پناهگاه جانوران وحشی مثل فیل های اسیایی ، گوزن های وحشی ، گراز ها و خرس ها ی وحشی و تاپیر مالایا وچندین نوع میمون مثل: گیبون ، دم خوکی مکک می باشد.در این پارک چندین راه باریک تعبیه شده که باز دید کنندگان م توانند با انتخاب یکی از ان ها به گردش در پارک پرداخته و حتی از مناظر زیبا ان عکس بگیرند ویا در استخر های طبیعی ان شنا کنند و از این مجموعه زیبا لذت ببرند.

5- آیو تایا

این شهر در سال 1350 بنا گذاشته شده است و در دره رودخانه " فرایا چائو "در تایلند واقع گردیده است.این شهر در جزیره ای است که از سه طرف با رودخانه محصور شده و ان را به خلیج سیام –امروزه خلیج تایلند – متصل می سازد.شاه " یو تانگ " این شهر را پایتخت فرمانروایی خود قرار داد که به پادشاهی ایوتایا شهرت یافت که البته با نام "سیام " بیشتر شناخته می شد.این شهر که روزگاری مهم ترین شهر روی زمین محسوب می شد مکانو و موقعیت خوبی داشت و در ان سه کاخ و 400 معبد وجود داشت و جمعیتی بالغ بر یک ملیون نفر در ان ساکن بودند.در سال 1767 "برمه " ها به این شهر حمله کرده ئ این شهر را تسخیر کردند و از ان به بعد" بنگک " پایتخت قرار داده شد.امروزه ویرانه های این شهر یکی از مکان های مهم گردشگری تایلند به حساب می اید. این مکان در 80 کیلومتری شمال بنگک بوده و به سهولت ازطریق قطار ، اتوبوس یا قایق قابل دسترسی است.

4- کانچانابوری

این شهر در بخش غربی تایلند واقع شده و به خاطر داشتن مناطر فوق العاده زیبا و دسترسی اش به پارک های ملی و ابشارها بسیار ستودنی است. شهرت شهر کانچانابوری بیشتر به خاطر پلی است که بر وری رودخانه " کوایی " بنا شده که این پل یاد اور مرگ تاریخی هزران نفر کارگران اسیایی است که زمان ساخت این پل در جنگ جهانی دوم جان باختند.چندین موزه در به این امر اختصاص داده شد که در مورد شهر و این پل در سال دهه 1940 اطلاعات کافی به مخاطبان می دهند.در خارج این شهر چندین پارک ملی وجود دارد که در ان ها مناطری بسیار زیبا با ابشار ها و غارهی منحصر بفردی خود نمایی می کنند.

3- چیانگ مای

در شهر چیانگ مای در میان کوه های شمالی تایلند محصور شده و شهری پر رونق و چشم نواز است که همه گردشگران ارزو دارند تا به گردش در طبیعت زیبای این شهر بپردازند.علاوه بر این این شهر در نوع خود شهری بزرگ است که از اهمیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار می باشد.با گردش و پیاده روی در مرکز تاریخی این شهر دیوار های قدیمی و تعداد بی شماری از معابد بودایی را تماشا خواهید کرد.

2- بنگک

بنگک پایتخت و در عین حال بزرگ ترین شهر تایلند است که در ان اسمان خراش های بی شمار ، کاخ های با شکوه ، معابد باستانی ، کلوب های شبانه ، مغازه های پر رفت و امد و خیابان های سرسبز و غذا های اشتها اور خود نمایی می کنند.اگر چه این جا شهری پرسرو صدا با هوایی الوده است اما زیبایی های خودش را از دست نداده و با داشتن فضایی سرسبز و گیاهان گرمسیری جلوه ای زیبا و چشم نواز دارد.مشهورترین خیابان توریستی این شهر " کائو سان " بوده که می توانید در ان خریدی ارزان 

داشته باشید و غذاهای خوشمزه ای بخورید و از کلوپ های شبانه ان استفاده کنید. 



1- جزیره های تایلند 

جزیره های تایلتد به واسطه داشتن سواحل زیبا در جهان مشهورند.این شهرت به واسطه مناطر طیبا و فضای ارام و دل نشینی است که در این جزایر حکم فرماست. 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 75
نویسنده : شاهد

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد.

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند.
شهرهایی مثل بنگک و چیانگ مای مرکز فعالیت و اقتصاد این کشور به شمار می روند. جاذبه های کشور تایلند متنوع بوده و هر کدام تجربه به یادماندنی و البته ارزشمند برایتان به جا خواهد گذاشت.

تور تایلند

تایلند رایج ترین مقصد گردشگری در اسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت : از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می شود.به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.

نکته قابل توجه این که تنها کشور اسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده ، و علاوه بر این این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است.علی رغم انبوه زیاد گردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود حفظ کرده و مردم سرخوش و اسوده خاطر این کشور به واسطه لبخد هایشان مشهورند.
اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به دنیای متفاوتی پا گذاشته اید.هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب ، با کامبوج از جنوب شرق ، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم کرده است.
تنها مشکلی که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد شود این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که نهایت استفاده را ببرید. ما در این جا با معرفی برترین جاذبه های تایلند شما را در این امر یاری می کنیم.

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

منبع : های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 81
نویسنده : شاهد

ساحل رایلی تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد.

تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد و اب های شفاف که با حضور دران احساس خواهید کرد که در بخشی از بهشت حضور دارید.برای رسیدن به این ساحل باید از قایق استفاده کرده تا به جزیره برسید و در ان جا انواع خدمات برایتان فراهم خواهد بود.
این سواحل اصلی ترین دلیل بازدید از رایلی هستند اما این را هم به یاد داشته باشید که این مکان بهترین مکان برای صخره نوردی نیز محسوب می شود. صخره نوردی در وبالا رفتن از صخره های اهکی در این مکان ضمن این که تجربه جدیدی به شما می دهد حس کنجکاوی و ماجرا جویی اتان را نیز تحریک خواهد کرد و به این ترتیب گردش هیجان انگیزی را تجربه خواهید نمود.علاوه بر این سر گرمی ها شما می توانید به فیل سواری بروید یا با قایق های مخصوصی که در ان ناحیه رایج هستن به قایق سواری بپردازید ویا حتی در کلاس های آشپزی ان جا شرکت کنید. هم چنین در این محل غاری به نام غار الماس وجود دارد که مسیر پیاده روی امنی داشته و با ورود به ان جا می توانید به کنکاش و جستجو بپردازید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 73
نویسنده : شاهد

کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که

جاذبه توریستی کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که مقصد گردش یک روزه مسافران است.یکی از نقاط جالب در کوه فی فی ساحل میمون است که در ان با موجوداتی همنام مواجه خواهید شد.شما می توانید یک راهنما گرفته تا با سوار شدن بر قایق چوبی کوچکی به تماشای این ساحل بروید یا این که خودتا شخصا اقدام به این کار نمایید.در این جا هم چنین فروشگاه هی کوچکی دایر شده که می توانیید از ان ها اسنک یا میوه بخرید ولی حتما به یاد داشته باشید که از این خوردنی های خود به خوبی محافظت کنید که خوراک میمون ها نشوند.اگر با بی احتیاطی با ان ها مواجه شوید ، میمون ها خوراکی اتان را ربوده و درست در مقابل خودتان ان را می خورند.ساحل " لانگ " یکی دیگر از نقاط زیبای این جزیره است که برای تماشای غروب افتاب بسیار محل مناسب و زیبایی است. 

تور تایلند

ازدیگر جاذبه های این جزیره خلیج کوچک " مایا " است که در ان لئوناردو دی کاپریئ فیلم " ساحل " را در ان بازی کرده است.از ان جایی که این جزیره همواره گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند و پر ازدحام است ، شرکت های گردشگری زیادی هستند که برای سفر به سواحل مجاور مثل : "فوکت " " کوهچانگ و " کوه لانتا " بلیط می فروشند.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : شاهد

تور تایلند


تور تایلند : بهترین و ارزانترین تورهای تایلند را فقط در های تورینگ خواهید یافت !


مدارک لازم جهت تور تایلند

اصل گذر نامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ پرواز. ۶ رنگی ، تمام رخ ، بدون عینک. × دو قطعه عکس جدید ۴ پرینت مانده حساب بانکی با موجودی حداقل ۱ میلیون تومان روی سربرگ بانک و با مهر لاتین. .( A کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو


تور تایلند - تور تایلند اقساطی !

های تورینگ : بانک جامع تور و گردشگری ،  بهترین و آسان ترین راه برای جستجوی تور


خدمات معمول  آژانسهای مسافرتی

خدمات تور تایلند :  بلیط رفت و برگشت با پرواز کویتی، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی،  اقامت در هتل های ۴ یا ۵ ستاره با صبحانه، راهنمای فارسی زبان،بیمه مسافرتی، گشت شهری در هر شهر، ترانسفر زمینی و هوایی - رفت و برگشت در تایلند ( در شهرهای مختلف )


تور تایلند ارزان - تور اقساطی تایلند - تور بانکک - تور پاتایا - های تورینگ - تور ارزان تایلند - تور تایلند اقساطی - تور و گردشگری در تایلند - تور لحظه آخری تایلند


تور تایلند لحظه آخری

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 2

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 3

تور تایلند


های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 87
نویسنده : شاهد

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود.

تور تایلند

10 مکان زیبای گردشگری تایلند

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

10 – چیانگ رای

چیانگ رای شمالی ترین شهر تایلند بوده و می توان گفت که کانون اقتصادی مثلث طلایی به شمار می رود و با کشورهای میانمار و لایوس هم مرز است.این شهر که غالبا در طول روز ارام و ساکت است اما شب هنگام با درخشش نور بر مغازه ها و رستوران ها ، این شهر به تکاپو افتاده و چهره پویایی به خود می گیرد.

9- پای

"پای " روزگاری تنها یک دهکده در بخش شمالی تایلند بود اما امروزه شهر شکوفایی است که به واسطه دارا بودن دره های زیبا و فضای ارام و دل نشینش ،یکی از مقاصد گردشگری مهم برای گردشگران به حساب می اید.از ان جایی که این شهر در دامنه کوه واقع شده است ،گزینه های متعددی برای سفر با گاری و دیدن از عشایر تپه نشین وجود دارد.در نزدیکی شهر – در بیرون از شهر –کمپ فیل ها ، چشمه های اب گرم و ابشار های زیبایی وجود دارد که هر یک به نوعی نظر گردشگران را به خود جلب می کند.علاوه بر این موارد رودخانه پای این امکان را به گردشگران می دهد که از قایق سواری در این رودخانه بهره مند شده و لذت کافی ببرند.

8- معبد فانوم رانگ

معبد فانوم رانگ که روی یک اتشفشان خاموش واقع شده در واقع یک معبد هندو است که به واسطه داشتن معماری بی نظیرش مورد توجه است.این مکان که در نزدیکی روستای " نانگ رانگ " قرار دارد ، معبد مقدسی است که با فرهنگ " خمری " ساخته شده و قدمت ان به قرن 10 الی 13 باز می گردد و باید گفت که این معبد به "شیوا "خدای هندی تعلق داشته است. این بنا با ماسه سنگ و لاتریت ساخته شده است. جهت این بنا رو به شرق بوده و به همین دلیل هر ساله 4 مرتبه خورشید از میان 15 درگاه ان می درخشد و مردم بومی فستیوال فانوم رانگ را در حوالی اوریل جشن می گیرند.

7- رای لای

این جا محلی است مه نظر بسیاری از گردشگران را نی رای لای (یا رای له ) شبه جزیره کوپکی است که تنها به وسیله قایق می توانید به ان دسترسی داشته باشید.وجود صخره های اهکی بلند در این مکان نظر صخره نوردان را از سرتاسر جهان به خود جلب می کنند. علاوه بر این ، این مکان یکی از جاذبه های گردشگری رایج در تایلند بوده و با دارا بودن سواح زیبا و فضای ارام یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تایلند محسوب می شود. تقریبا می توان گفت که تمام ساختمان های موجود در این شبه جزیره کوتاه و یک طبقه بوده و بخش توسعه یافته این جزیره در پشت جنگل واقع شده و خوبی این شبه جزیره در ان است که هیچ ساختمان بلندی در ان نبوده و بیشتر خانه ها در میان درختان و با غ های این مکان پنهان شده اند.

6- پارک بین المللی کائو سک

کائو سک از نظر بسیاری از مردم زیباترین پارک حیات وحش تایلند بوده که در ان رودخانه و دریاچه و جنگل و سنگ های اهکی به چشم می خورند.این پارک در استان " سورات تانی " در بخش جنوبی تایلند وقع شده و به نوعی پناهگاه جانوران وحشی مثل فیل های اسیایی ، گوزن های وحشی ، گراز ها و خرس ها ی وحشی و تاپیر مالایا وچندین نوع میمون مثل: گیبون ، دم خوکی مکک می باشد.در این پارک چندین راه باریک تعبیه شده که باز دید کنندگان م توانند با انتخاب یکی از ان ها به گردش در پارک پرداخته و حتی از مناظر زیبا ان عکس بگیرند ویا در استخر های طبیعی ان شنا کنند و از این مجموعه زیبا لذت ببرند.

5- آیو تایا

این شهر در سال 1350 بنا گذاشته شده است و در دره رودخانه " فرایا چائو "در تایلند واقع گردیده است.این شهر در جزیره ای است که از سه طرف با رودخانه محصور شده و ان را به خلیج سیام –امروزه خلیج تایلند – متصل می سازد.شاه " یو تانگ " این شهر را پایتخت فرمانروایی خود قرار داد که به پادشاهی ایوتایا شهرت یافت که البته با نام "سیام " بیشتر شناخته می شد.این شهر که روزگاری مهم ترین شهر روی زمین محسوب می شد مکانو و موقعیت خوبی داشت و در ان سه کاخ و 400 معبد وجود داشت و جمعیتی بالغ بر یک ملیون نفر در ان ساکن بودند.در سال 1767 "برمه " ها به این شهر حمله کرده ئ این شهر را تسخیر کردند و از ان به بعد" بنگک " پایتخت قرار داده شد.امروزه ویرانه های این شهر یکی از مکان های مهم گردشگری تایلند به حساب می اید. این مکان در 80 کیلومتری شمال بنگک بوده و به سهولت ازطریق قطار ، اتوبوس یا قایق قابل دسترسی است.

4- کانچانابوری

این شهر در بخش غربی تایلند واقع شده و به خاطر داشتن مناطر فوق العاده زیبا و دسترسی اش به پارک های ملی و ابشارها بسیار ستودنی است. شهرت شهر کانچانابوری بیشتر به خاطر پلی است که بر وری رودخانه " کوایی " بنا شده که این پل یاد اور مرگ تاریخی هزران نفر کارگران اسیایی است که زمان ساخت این پل در جنگ جهانی دوم جان باختند.چندین موزه در به این امر اختصاص داده شد که در مورد شهر و این پل در سال دهه 1940 اطلاعات کافی به مخاطبان می دهند.در خارج این شهر چندین پارک ملی وجود دارد که در ان ها مناطری بسیار زیبا با ابشار ها و غارهی منحصر بفردی خود نمایی می کنند.

3- چیانگ مای

در شهر چیانگ مای در میان کوه های شمالی تایلند محصور شده و شهری پر رونق و چشم نواز است که همه گردشگران ارزو دارند تا به گردش در طبیعت زیبای این شهر بپردازند.علاوه بر این این شهر در نوع خود شهری بزرگ است که از اهمیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار می باشد.با گردش و پیاده روی در مرکز تاریخی این شهر دیوار های قدیمی و تعداد بی شماری از معابد بودایی را تماشا خواهید کرد.

2- بنگک

بنگک پایتخت و در عین حال بزرگ ترین شهر تایلند است که در ان اسمان خراش های بی شمار ، کاخ های با شکوه ، معابد باستانی ، کلوب های شبانه ، مغازه های پر رفت و امد و خیابان های سرسبز و غذا های اشتها اور خود نمایی می کنند.اگر چه این جا شهری پرسرو صدا با هوایی الوده است اما زیبایی های خودش را از دست نداده و با داشتن فضایی سرسبز و گیاهان گرمسیری جلوه ای زیبا و چشم نواز دارد.مشهورترین خیابان توریستی این شهر " کائو سان " بوده که می توانید در ان خریدی ارزان 

داشته باشید و غذاهای خوشمزه ای بخورید و از کلوپ های شبانه ان استفاده کنید. 



1- جزیره های تایلند 

جزیره های تایلتد به واسطه داشتن سواحل زیبا در جهان مشهورند.این شهرت به واسطه مناطر طیبا و فضای ارام و دل نشینی است که در این جزایر حکم فرماست. 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 73
نویسنده : شاهد

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد.

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند.
شهرهایی مثل بنگک و چیانگ مای مرکز فعالیت و اقتصاد این کشور به شمار می روند. جاذبه های کشور تایلند متنوع بوده و هر کدام تجربه به یادماندنی و البته ارزشمند برایتان به جا خواهد گذاشت.

تور تایلند

تایلند رایج ترین مقصد گردشگری در اسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت : از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می شود.به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.

نکته قابل توجه این که تنها کشور اسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده ، و علاوه بر این این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است.علی رغم انبوه زیاد گردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود حفظ کرده و مردم سرخوش و اسوده خاطر این کشور به واسطه لبخد هایشان مشهورند.
اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به دنیای متفاوتی پا گذاشته اید.هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب ، با کامبوج از جنوب شرق ، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم کرده است.
تنها مشکلی که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد شود این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که نهایت استفاده را ببرید. ما در این جا با معرفی برترین جاذبه های تایلند شما را در این امر یاری می کنیم.

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.

منبع : های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : شاهد

ساحل رایلی تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد.

تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد و اب های شفاف که با حضور دران احساس خواهید کرد که در بخشی از بهشت حضور دارید.برای رسیدن به این ساحل باید از قایق استفاده کرده تا به جزیره برسید و در ان جا انواع خدمات برایتان فراهم خواهد بود.
این سواحل اصلی ترین دلیل بازدید از رایلی هستند اما این را هم به یاد داشته باشید که این مکان بهترین مکان برای صخره نوردی نیز محسوب می شود. صخره نوردی در وبالا رفتن از صخره های اهکی در این مکان ضمن این که تجربه جدیدی به شما می دهد حس کنجکاوی و ماجرا جویی اتان را نیز تحریک خواهد کرد و به این ترتیب گردش هیجان انگیزی را تجربه خواهید نمود.علاوه بر این سر گرمی ها شما می توانید به فیل سواری بروید یا با قایق های مخصوصی که در ان ناحیه رایج هستن به قایق سواری بپردازید ویا حتی در کلاس های آشپزی ان جا شرکت کنید. هم چنین در این محل غاری به نام غار الماس وجود دارد که مسیر پیاده روی امنی داشته و با ورود به ان جا می توانید به کنکاش و جستجو بپردازید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 76
نویسنده : شاهد

کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که

جاذبه توریستی کوه فیفی تایلند

جزایر کوه فی فی – که در استان کرابی هستند –یکی از رایج ترین مناطق رفت وامد در تایلند محسوب می شوند.در بین این جزایر تنها "فی فی دان "است که در ان سکونت می شود که مقصد گردش یک روزه مسافران است.یکی از نقاط جالب در کوه فی فی ساحل میمون است که در ان با موجوداتی همنام مواجه خواهید شد.شما می توانید یک راهنما گرفته تا با سوار شدن بر قایق چوبی کوچکی به تماشای این ساحل بروید یا این که خودتا شخصا اقدام به این کار نمایید.در این جا هم چنین فروشگاه هی کوچکی دایر شده که می توانیید از ان ها اسنک یا میوه بخرید ولی حتما به یاد داشته باشید که از این خوردنی های خود به خوبی محافظت کنید که خوراک میمون ها نشوند.اگر با بی احتیاطی با ان ها مواجه شوید ، میمون ها خوراکی اتان را ربوده و درست در مقابل خودتان ان را می خورند.ساحل " لانگ " یکی دیگر از نقاط زیبای این جزیره است که برای تماشای غروب افتاب بسیار محل مناسب و زیبایی است. 

تور تایلند

ازدیگر جاذبه های این جزیره خلیج کوچک " مایا " است که در ان لئوناردو دی کاپریئ فیلم " ساحل " را در ان بازی کرده است.از ان جایی که این جزیره همواره گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند و پر ازدحام است ، شرکت های گردشگری زیادی هستند که برای سفر به سواحل مجاور مثل : "فوکت " " کوهچانگ و " کوه لانتا " بلیط می فروشند.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 85
نویسنده : شاهد

تور تایلند


تور تایلند : بهترین و ارزانترین تورهای تایلند را فقط در های تورینگ خواهید یافت !


مدارک لازم جهت تور تایلند

اصل گذر نامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ پرواز. ۶ رنگی ، تمام رخ ، بدون عینک. × دو قطعه عکس جدید ۴ پرینت مانده حساب بانکی با موجودی حداقل ۱ میلیون تومان روی سربرگ بانک و با مهر لاتین. .( A کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو


تور تایلند - تور تایلند اقساطی !

های تورینگ : بانک جامع تور و گردشگری ،  بهترین و آسان ترین راه برای جستجوی تور


خدمات معمول  آژانسهای مسافرتی

خدمات تور تایلند :  بلیط رفت و برگشت با پرواز کویتی، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی،  اقامت در هتل های ۴ یا ۵ ستاره با صبحانه، راهنمای فارسی زبان،بیمه مسافرتی، گشت شهری در هر شهر، ترانسفر زمینی و هوایی - رفت و برگشت در تایلند ( در شهرهای مختلف )


تور تایلند ارزان - تور اقساطی تایلند - تور بانکک - تور پاتایا - های تورینگ - تور ارزان تایلند - تور تایلند اقساطی - تور و گردشگری در تایلند - تور لحظه آخری تایلند


تور تایلند لحظه آخری

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 2

تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند - 3

تور تایلند


های تورینگ


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 78
نویسنده : شاهد

مهاجرت قانونی به استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و با توجه به برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و همچنین بازار کار پویا و گسترده و سطح رفاه زندگی در آن مقصد مطلوبی برای مهاجران بشمار میرود و همین موضوع سبب میشود بسیاری از افراد سودجو که کوچکترین تخصص و اطلاعاتی در زمینه مهاجرت استرالیا ندارند و مهمتر اینکه کمترین ارزشی برای مال و حتی جان سایرین قائل نمیشوند در این زمینه به فعالیت بپردازند.

اهمیت موضوع مهاجرت غیر قانونی به استرالیا به حدی است که واکنش بسیاری از مقامات استرالیایی را در پی داشته و بیانیه های مفصلی در این زمینه منتشر کرده اند که برخی از مهمترین آنها را میتوانید در همین وبسایت مطالعه نمایید.

مهاجرت استرالیا

مهاجرت به استرالیا ( اقامت دائم استرالیا ) مانند سایر کشورها دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد و حضور در خاک استرالیا به هیچ وجه باعث اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا نخواهد شد و کسانی که از روشهای غیر قانونی وارد کشور استرالیا میشوند بدون تردید و در بهترین حالت و صرف نظر از تحمیل خسارتهای مالی ( و جانی ) به نقطه اول بازخواهند گشت.

اداره مهاجرت استرالیا بارها و بارها و از طرق مختلف اعلام کرده است که به هیچ عنوان مهاجرین غیر قانونی را نخواهد پذیرفت و متخصصین موسسه تداوم نسل سپید در این وبسایت و در مشاوره های حضوری به موکلین خود این مطلب را یادآوری کرده و مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده ایم.  بد نیست به آخرین اطلاع رسانی اداره مهاجرت استرالیا توجه کنید. ( مهاجرت استرالیا و قاچاق انسان )

با توجه به مطالب فوق اگر قصد دارید اقامت دائم استرالیا را اخذ نمایید ، قبل از هر گونه اقدامی ابتدا نسبت به اعتبار موسسه و وکلای خود مطمئن شوید و بخاطر بسپارید که : افرادی میتوانند موفق به اخذ ویزای استرالیا شوند که تنها از روشهای قانونی استفاده کرده باشند و هیچگاه به افردای که خارج از پروسه های قانونی قصد دارند شما را به خاک استرالیا منتقل کنند اعتماد نکنید.

اقامت دائم استرالیا

برای اخذ اقامت دائم استرالیا ویزای های مختلفی وجود دارد که مهمترین و مرسوم ترین نوع آن استفاده از ویزای اسکیل ورکر استرالیا است که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مستلزم داشتن شرایطی همچون شرایط سنی، سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی, تسلط به زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و ... میباشد و هر یک از این پارامترها دارای امتیاز خاصی است و چنانچه امتیاز متقاضی ویزای استرالیا به حد نصاب ( 60 ) برسد شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیا را خواهد داشت. نحوه امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که ساب کلاسهای متفاوتی برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا وجود دارد که میتوان با امتیاز کمتر از 60 نیز موفق به اخذ ویزا شد.

موسسه تداوم نسل سپید به عنوان تنها مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت کاملا قانونی ویزای استرالیا را دریافت و به هدف خود یعنی اخذ اقامت دائم استرالیا دست یابند .

تداوم نسل سپید از ابتدای پروسه ویزای استرالیا تا اخذ اقامت دائم استرالیا و حتی پس از آن و در خاک استرالیا درکنار شما خواهد بود.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 70
نویسنده : شاهد

هزینه های اخذ ویزای استرالیا

هزینه های مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ( مهارت از طریق تخصص ) به شرح زیر می باشد :

  1. هزینه های دولتی ویزای استرالیا
  2. حق الوکاله موسسه تداوم نسل سپید

هزینه های دولتی ویزای اسکیل ورکر استرالیا هزینه هایی هستند که فرد متقاضی در طول پروسه باید به دولت استرالیا بپردازد . که یکی هزینه ی ارزشیابی مدرک تحصیلی (Assessment) می باشد و بسته به سازمان ارزیابی کننده 550 تا 800 دلار استرالیا می باشد که این مبلغ را دولت استرالیا (سازمان مربوطه) برای ارزشیابی مدرک تحصیلی فرد متقاضی ویزای استرالیا در نظر گرفته است و دیگری هزینه ی دولتی هزینه صدور ویزای استرالیا برای شخص متقاضی (Client) می باشد .که هزینه ی ویزا بعد از اندکی افزایش در جولای 2015 (تیر 94) به شرح زیر اعمال گردید :

  1. چنانچه فرد متقاضی مجرد باشد هزینه ی ویزا برای وی 3600 دلار استرالیا است .
  2. چنانچه فرد متقاضی متاهل باشد هزینه ی ویزا برای همسر 1800دلار استرالیا است .
  3. هزینه ی ویزا برای هر فرزند زیر 18 سال نیز900 دلار استرالیا می باشد.


لازم به ذکر است که همه ی این هزینه های دولتی به دولت استرالیا و سازمان های مربوطه تسلیم می گردد. ضمنا حق الوکاله یموسسه تداوم نسل سپید به دلار آمریکا می باشد و در سه قسط تقریبا مساوی دریافت می گردد. 

  1. قسط اول زمان اخذ قرارداد
  2. قسط دوم بعد از اخذ جواب مثبت ارزشیابی مدرک تحصیلی متقاضی
  3. قسط سوم نیز بعد از اخذ ویزا(صدور ویزا ) موکل موظف به پرداخت آن خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 70
نویسنده : شاهد
ویزای 190 استرالیا
اقامت دائم استرالیا از طریق تخصص و مهارت با اسپانسر ایالتی
این نوع از ویزا در واقع یک ویزای امتیازی است . این ویزا مربوط به افرادی است که جهت مهاجرت به استرالیا می خواهند ازحمایت (اسپانسر) ایالتی برخوردار شوند. بسیار اتفاق می افتد که افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا شرایط لازم و اولیه وامتیاز کافی را جهت اخذ اقامت دائم استرالیا ندارند . یکی از دلایل رایج که این افراد واجد الشرایط اخذ اقامت دائم به صورت مستقیم نمی باشند کمبود امتیاز و نرسیدن مجموع امتیازات آنها به 60 امتیاز است که این کمبود امتیاز می تواند به دلیل بالا بودن سن متقاضی یا ضعیف بودن وضعیت زبان انگلیسی یا نداشتن سابقه کار کافی و کمبود امتیاز مدرک تحصیلی است . 
این افراد می توانند از راه غیر مستقیم به اقامت دائم استرالیا ومهاجرت به استرالیا دست یابند. در این حالت و با استفاده از ویزای 190 چنانچه متقاضی دارای 55 امتیاز به صورت مستقل باشد 5 امتیاز ایالت اسپانسر کننده به امتیازات او می افزاید و متقاضی به امتیاز لازم یعنی 60 امتیاز می رسد و این ویزا (ویزای 190 ) منجر به اقامت دائم استرالیا می شود.ویزای کلاس 190 ویزای اقامت دائم استرالیا با قید و شرط می باشد که برای 5 سال اقامت دائم استرالیا را به فرد متقاضی اعطا می کند که این اقامت 5 ساله بعدا به صورت اتوماتیک به اقامت مادام العمر تبدیل می شود.
شرط صدور این ویزا برای متقاضی تعهدی است که متقاضی اصلی به ایالتی از ایالت های استرالیا که می خواهد اسپانسر(حامی) او شود می دهد که در بدو ورود به خاک استرالیا برای مدت 2 سال درآن ایالت خاص کار و زندگی کند و بعد از آن متقاضی می تواند به هر نقطه ای از استرالیا که مایل است نقل مکان کند. 
کسانی که این ساب کلاس ویزای 190 استرالیا را دریافت می کنند می توانند :
در هر نقطه از کشور استرالیا که مایلند کار و زندگی کنند (به جز 2 سال اول که باید در ایالت اسپانسر کننده باشند).
در دانشگاه ها و مدارس و مراکز فنی وحرفه ای تحصیل کنند.
بسیاری از خدمات دولتی را از همان ابتدای ورود می توانند استفاده کنند .
خدمات درمانی را به صورت یارانه از طریق مدیکر و مزایای دارویی دریافت کنند.
اسپانسر دیگر افراد خانواده برای دریافت ویزا شوند.
اگر فرزندی از ایشان متولد شود مقیم و شهروند استرالیا محسوب می شود.
شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا 
برای اخذ ویزای 190 متقاضی باید 55 امتیاز به صورت مستقل داشته باشد که با گرفتن 5 امتیاز از اسپانسر به 60امتیاز لازم برسد بنابراین : 
سن متقاضی در زمان دریافت دعوتنامه کمتر از 50 سال باشد.
داشتن مدرک آیلتس حداقل 6در هر چهار مهارت آن الزامی است هر چند آیلتس 6 امتیازی ندارد اما برای درخواست این ویزا شرط الزامی است .
شغل و تحصیلات متقاضی باید جزو لیست مشاغل مورد نیاز ایالات استرالیا (csol1-2) باشد.
متقاضی نتیجه ی ارزشیابی شغلی (Assessment) مثبت از مرکز مربوطه دریافت کرده باشد .
بایستی پرونده ی خود را برای انتخاب شدن در سامانه ی EOI اداره مهاجرت ثبت کند.
گرفتن اسپانسر ایالتی
هر کدام از ایالت های استرالیا لیست مشاغلی را ارایه و منتشر کرده اند که اگرشغل شما درلیست مربوطه باشد می توانید مدارک خود را به آن ایالت ارسال کنید واز آنها اسپانسرشیپ دریافت کنید.
بعد از قبولی در EOI و گرفتن دعوتنامه باید ظرف مدت 60 روز در سایت اداره مهاجرت استرالیا پرونده خود را برای درخواست این ویزا ثبت نمایید.ضمنا متقاضی ودیگر افراد پرونده ی او از سلامت وپیشینه ی خوبی برخوردار باشند. 
نکته : منظور از اسپانسرشیپ ایالتی گرفتن کار یا کارفرما نیست و تنها ایالت به شما 5 امتیاز می دهد. باید بدانیم ایالت های استرالیا بی دلیل چنین کمکی (5 امتیاز) را به مهاجران نمی کنند بلکه از مهاجران انتظار دارند که در قبال این کمک مهاجر دو سال اول ورودش به استرالیا را در آن ایالت که اسپانسرش شده کار و زندگی کند.
ویزا 190 استرالیا در واقع هم به نوعی کمک به کسری امتیاز متقاضیان (مهاجران) است وهم کمک به ایالت و شهری که اسپانسر می شود چون در واقع آن ایالت به نیروی کار و مهارت متقاضی نیاز دارد . بسیاری از ایالت های استرالیا زمانی که اسپانسر فردی می شوند خدمات بسیار خوب و منظم و از پیش برنامه ریزی شده ای را در اختیار آن فرد قرار می دهند تا مهاجر بتواند از مشکلات اولیه ی غربت در بدو ورود به استرالیا سریعتر رها شده و هر چه زودتر با جامعه و فرهنگ جدید تطبیق پیدا کند، این حمایت ها بسیار مفید بوده و حتی گاهی نشان داده که از داشتن اقوام و آشنایان در خاک استرالیا نیز موثرتر است. 
زمانی که ایالت ها و سازمان های مربوطه به صورت سازمان یافته مهاجر را مورد حمایت قرار می دهند در واقع هدفشان این است که مهاجر هر چه زودتر جذب بازار کار شود و از نیروی تخصص مهاجر برای پیشرفت صنعتی و علمی و اجتماعی و فرهنگی آن ایالت استفاده کنند و مهاجر نیز به این ترتیب خیلی سریعتر در جامعه ی جدید پیشرفت می کند.
مزایای ویزای 190استرالیا
افرادی که اسپانسر دارند زودتر از افرادی که اسپانسر ندارند( و با ویزاهای دیگر اقدام نموده اند )کار مرتبط با رشته شان را پیدا می کنند. 
ایالت ها در مواردی مانند پیدا کردن محل سکونت مناسب ،مدرسه فرزندان (در صورت نیاز)،تقویت زبان انگلیسی مهاجر و همسرش و فرزندانش و تطبیق پیدا کردن با محیط جدید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی و دیگر خدمات کمک قابل توجهی می کنند.این کمک ها چنان با ارزش و جالب توجه است که خیلی ها دوست دارن از طریق اسپانسر ایالتی اقدام کنند . 
هرچند موسسه تداوم نسل سپید و بسیاری از همکاران که در زمینه ی مهاجرت فعالند چنین سرویس هایی را برای موکلین انجام می دهند ولی باید بدانیم سرویس ها و خدمات برنامه ریزی شده و سازمان یافته از طرف دولت محلی آن منطقه و ایالت بسیار با ارزش بوده و داشتن یک پشتیبان و حامی دولتی مزیت خوب و مهمی تلقی می شود. 
توجه به این نکته ضروری است که لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ها در هر مقطع زمانی با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بازار کار در آن ایالت بدون اطلاع قبلی تغییر می کند . مثلا اگر ایالت نیوساوت ولز در حال حاضر به نیروی کار متخصص در زمینه ی کامپیوتر نیاز دارد دلیل بر این نیست که مثلا 5 ماه بعد نیز این ایالت افرادی با تخصص کامپیوتر را نیاز داشته باشد و بپذیرد. پس شما متقاضی عزیز به گونه ای برنامه ریزی کنید که همه ی کارهایتان به موقع انجام شود تا بتوانید به موقع از فرصت داشتن یک اسپانسر ایالتی بهره مند شوید. 
لطفا توجه کنید که بعضی از اسپانسرهای ایالتی از آنجا که می خواهند یقین داشته باشند که شما در بدو ورودتان به ایالت آنها دچار مشکل مالی نخواهید شد و انگیزه ی کافی برای ورود به بازار کار خواهید داشت هنگامی که شما از آنها تقاضای اسپانسری می کنید از شما می خواهند که نشان دهید تا حدودی توانایی مالی آن را دارید که بتوانید امور اولیه ی زندگی خود را در آن ایالت بگذرانید.
مزایای اقامت دائم استرالیا (PR)
  • اقامت مادام العمر و زندگی و کار وتحصیل نا محدود در استرالیا
  • برخورداری از مزایای شهروندی کامل استرالیا مانند یک شهروند استرالیایی از بدو ورود به استرالیا
  • تخفیف در پرداخت شهریه دانشگاهی تا 90 در صد و دریافت کمک هزینه ی تحصیلی
  • استفاده و بهره مندی از حقوق بیکاری وبازنشستگی
  • برخورداری از بیمه درمان رایگان
  • امکان تحصیل و سرمایه گذاری
  • بهره مندی سایر اعضای خانواده از مزایای این نوع ویزا

ویزای استرالیا - کلاس 189

این حالت از ویزای مهاجرت به استرالیا بهترین نوع ورود به استرالیا بوده چراکه شما از همان ابتدا با اقامت دائم وارد شده و به هیچ ایالت و شخص یا سازمانی وابسته نیستید ، بدیهی است شما در این حالت می توانید در هر کجای استرالیا که دوست داشته باشید ساکن شوید . 

جهت مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص بایستی مجموع امتیازات شما به 60 برسد که برای این منظور باید دارای شرایط زیر باشید


1- سن شما نباید از 44 سال بیشتر باشد.

2- باید دارای مدرک تحصیلی باشید که نشان دهد شما در رابطه با یک حرفه خاص دوره تئوری گذرانده و در آن زمینه مدرک معتبر دریافت نموده اید. جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق مدارک مهندسی و یا مهارت های فنی حرفه ای به شما پیشنهاد می نماییم قبل از هر گونه اقدام ، جهت مشاوره رایگان با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

3- باید در زمینه یک حرفه سابقه کاری داشته باشید. گواهی سابقه کار شما حتما باید از یک محل کار معتبر بوده و جزئیاتی از قبیل طول مدت استخدام، میزان حقوق و شرح وظایف کارمند حتما باید در گواهی سابقه کار ذکر شده باشند. طول دوره سابقه کار که باید ارائه گردد بسته به رشته تحصیلی شما متفاوت می باشد. برای بعضی از رشته های تحصیلی مثل مدارک فنی حرفه ای حداقل باید 5 سال سابقه کاری داشته باشید و برای اکثر رشته های دانشگاهی حداقل 3 سال سابقه کار نیاز می باشد. لطفا توجه داشته باشید که ارائه سابقه کاری صوری جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا به هیچ عنوان توصیه نمی شود. به این دلیل که همیشه این امکان وجود خواهد داشت که سابقه کاری شما از طرف سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا و یا اداره مهاجرت استرالیا استعلام شود و در صورت پیدا کردن هر گونه تناقض و یا نا هماهنگی در سوابق کاری شما، پرونده تان مردود خواهد شد. بنا بر این اگر از طریق سوابق کار صوری اقدام می نمایید به این مسئله اشراف داشته باشید که ریسک این وجود خواهد داشت که پس از استعلام پرونده تان مردود گردد و مسئولیت پذیرفتن این ریسک با خود شما خواهد بود.

4- استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و توجه داشته باشید که جهت اخذ اقامت این کشور حتما باید زبان انگلیسی خود را تا حدی تقویت نمایید که بتوانید پس از ورود به استرالیا امورات اولیه زندگی خود را انجام دهید و ندانستن زبان انگلیسی برایتان باعث بوجود آمدن مشکل نشود. به همین جهت کشور میزبان هم علاقه دارد شما قبل از ورود تا حدی زبان انگلیسی بلد باشید و قبل از اینکه شما مدرک قبول شدن در امتحان زبان انگلیسی آیلتس IELTS با نمره 6 یا 7 را ارائه ندهید، اداره مهاجرت استرالیا به شما اجازه باز کردن پرونده نخواهد داد. در بعضی از رشته ها ی تحصیلی می توانید مدرک آیتلس IELTS را پس از ارزشیابی و معادل سازی مدارکتان ارائه نمایید. اما در بعضی از رشته ها باید از همان اول مدرک آیلتس IELTS خود را همراه با باقی مدارک به سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا ارسال نمایید.


ویزای استرالیا - کلاس 489

اقامت موقت استرالیا از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر یک ناحیه یا اقوام درجه یک

ویزای 489 ویزای اقامت موقت ایالتی 4 ساله ی استرالیا برای متقاضیانی است که نتوانسته اند از طریق ویزاهای تخصصی مستقل برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. ویزای 489 در واقع یک ویزای امتیازی است. این ویزا ویزای اقامت موقت با قید و شرط استرالیا می باشد که برای 4 سال اقامت موقت استرالیا را به فرد متقاضی اعطاء می کند شرط صدور این ویزا تعهدی است که متقاضی به یکی از ایالت های استرالیا می دهد که به مدت 2 سال اول ورودش در آن ایالت خاص کار و زندگی کند.

دریافت کنندگان ویزای 489 باید

اولا : در 2 سال اول ورود به استرالیا در آن ایالت (منطقه) اسپانسر کننده زندگی کنند .

ثانیا : یک سال از 2 سال را در آن ایالت به صورت تمام وقت کار کنند.

همچنین اگر یکی از اقوام درجه یک (پدر و مادر-خواهر و برادر-عمه-عمو-خاله- و دایی) شما و یا همسرتان مقیم استرالیا بوده و در ایالت مورد نظراداره ی مهاجرت زندگی کنند ، می توانند به مجموع امتیازات شما 10 امتیاز اضافه کرده و اسپانسر (حامی) شما شوند و شما را برای دستیابی به این نوع ویزا کمک کنند . 

داشتن اسپانسرشیپ منطقه ای یا فامیلی در این نوع ویزا 10 امتیاز به متقاضی می دهد و این 10 امتیاز برای کسانی که امتیازشان از حد نصاب یعنی 60 امتیاز کمتر است خیلی مفید و موثر است .در این حالت با اضافه شدن 10 امتیاز، در صورتی که شما 50 امتیاز از سایر موارد کسب کرده باشید به راحتی می توانید از این روش اقدام کرده و ویزا دریافت کنید .

شرایط اخذ ویزای 489 استرالیا

برای اخذ این نوع ویزا متقاضی ابتدا باید 50 امتیاز به صورت مستقل کسب کرده باشد که با گرفتن اسپانسر (10 امتیاز) امتیازش به 60 امتیاز برسد پس باید :

سن متقاضی کمتر از 50 سال باشد .

داشتن مدرک آیلتس 6 الزامی است. هر چند ایلتس 6 امتیازی ندارد اما شرط لازم برای درخواست این ویزا است.

شغل و تحصیلات متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز آن ایالت استرالیا باشد(CSOL 1-2) .

باید پرونده ی خود را برای انتخاب شدن در سامانه ی ( EOI : Expression Of Interest )  اداره مهاجرت ثبت نام کنید.

گرفتن اسپانسر ایالتی : هر کدام از ایالت های استرالیا لیست مشاغلی را ارائه کرده اند که چنانچه شغل شما در لیست مربوطه باشد می توانید مدارک خود را به آن ایالت ارسال کنید و از آنجا اسپانسرشیپ دریافت کنید . 

بعد از قبولی در EOI و گرفتن دعوتنامه (Invitation) باید ظرف مدت 2ماه (60 روز )در سایت اداره مهاجرت استرالیا پرونده خودتان را برای درخواست این ویزا ثبت کنید.


متقاضیان مهاجرت به استرالیا با دریافت ویزای 489 شانس این را دارند که بعد از 2 سال زندگی در ایالت مربوطه ( که یکسال آن را نیز کار کرده باشند ) برای گفتن اقامت دائم می توانند از طریق ویزای 887 اقدام نمایند. توجه داشته باشید منظور از اسپانسرشیپ ایالتی گرفتن کار یا کارفرما نیست.

ویزای 489 به شما این امکان را می دهد

به مدت 4 سال در استرالیا در ایالت مربوطه کار ،زندگی و ادامه ی تحصیل داشته باشید .

راهتان را برای اخذ اقامت استرالیا هموار می کند .

به همراهان متقاضی مهاجرت به استرالیا نیز اجازه کار و زندگی و تحصیل درآن ایالت خاص داده می شود .

همسر و فرزندان متقاضی نیز از مزایای این ویزا برای مهاجرت به استرالیا بهره مند می شوند .

کسانی که از این نوع ویزا استفاده می کنند باید در مناطق کم جمعیت زندگی کنند و چون در مناطق کم جمعیت تر زندگی می کنند هزینه های زندگی شان کمتر بوده و مثلا اجاره خانه ی کمتری باید بدهند .

بعضی خدمات که به افراد دارای اقامت دائم داده می شود مانند بیمه و مدیکر به دارندگان این نوع ویزا تعلق نمی گیرد.

از نکات مثبت ویزای 489 این است که پروسه ی مهاجرت به استرالیا کوتاه تر بوده و سریعتر میتوانید ویزا دریافت کنید.

اخذ اسپانسری از طرف یک ایالت به مفهوم صدور ویزا نبوده و درخواست شما برای ویزا طی مراحل قانونی می بایست کماکان از طرف اداره ی مهاجرت استرالیا مورد بررسی قرار گیرد . 

ویزای 489 به دلیل شرایط ساده تر از قبیل نمره ی آیلتس پایین تردر برخی رشته ها و داشتن اولویت بررسی در اداره ی مهاجرت و نهایی شدن سریعتر پرونده بسیار حائز اهمیت است.

دارندگان ویزای 489 به شرط رعایت کردن شرایط ذکر شده در ویزای خود می توانند ویزای اقامت دائم بگیرند و بیش از 95 درصد پرونده ها منجر به اقامت دائم می شوند. 

دریافت اسپانسر شیپ از بعضی ایالت ها رایگان بوده وهزینه ای ندارد و در بعضی ایالت ها حدود 300 دلار هزینه خواهد داشت .هزینه ی ویزا 489 نیز مانند هزینه ی ویزای 189و190همان 3600 دلار است .

ایالات اسپانسر کننده به مشاغل خاصی نیاز دارند و برخی از آنها به دلیل کمبود جمعیت خواستار پذیرش افراد هستند . 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 85
نویسنده : شاهد

مراحل مختلف مهاجرت به استرالیا

۱- انتخاب Occupation مناسب متناسب با شغل خود از لیست SOL

۲- بررسی سازمان ارزیابی متناسب با Occupation انتخابی

۳- آماده سازی نامه سابقه کار متناسب با Occupation شما

۴- جمع آوری مدارک مورد نیاز سازمان ارزیابی و ارسال مدارک به سازمان مربوطه

۵- محاسبه امتیازات و بررسی مجدد شرایط مهاجرت به استرالیا شما و پر کردن فرم EOI

۶- بررسی اسپانسرهای ایالتی و جمع آوری داده های مورد نظر ایالت انتخابی

۷- ثبت آنلاین اسپانسری

۸- انتظار جهت دریافت اسپانسری و گرفتن Invitation

۹- ثبت پرونده در سایت سازمان مهاجرت و آپلود داکیومنت های شما در سایت

۱۰- مشخص شدن Case Officer و پاسخگویی به سئوالات احتمالی او

۱۱- Checking های مختلف از جمله سابقه کار و ...

۱۲- ارائه نمره آیلتس همراه

۱۳- انجام آزمایش های مدیکال و گرفتن عدم سوء پیشینه

۱۴- Visa


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 65
نویسنده : شاهد
مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای آموزش و تحقیق
مشمولین ویزای آموزش و تحقیق 
فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی در هرکدام از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا و یا رشته های پزشکی که از طرف یک کارفرمای مورد تایید استرالیایی اسپانسر می شوند تا به انجام دوره های آموزشی ضمن کار و یا تحقیقاتی محض در استرالیا مشغول شوند.
معیارهای اولیه مشمولین ویزای آموزش و تحقیق استرالیا
    الف - اسپانسر شدن توسط یک کارفرمای مورد تایید استرالیایی جهت انجام دوره های آموزشی ضمن کار و یا تحقیقاتی محض.
    ب - دوره های فوق می بایست حداقل 30 ساعت در هفته بوده و به متقاضی حقوق مالی پرداخت گردد.
    ج - ارائه مدارک مربوط به استطاعت مالی متقاضی
    د - مدارک مربوط به دارا بودن بیمه سلامتی در استرالیا برای طول مدت اقامت
    ه - عدم سوء سابقه کیفری
    و - دارای سلامتی جسمی و روحی - عدم ابتلا به بیماریهای صعب العلاج و واگیردار

تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 77
نویسنده : شاهد

اهمیت بیمه در سابقه کار

پرسش شده توسط : پژمان احمدی در تاریخ : شنبه 4 اردیبهشت 1395

بال سلام

من لیسانس فیزیک و 11 سال سابقه کار در شرکت های مختلف در زمینه کامپیوتر و بیمه منقطع دارم. هدف من ویزای 189 استرالیا از طریق RPL است.

می خواستم از شما سوال کنم برای این 11 سال، چه تعداد فیش حقوقی لازمه و آیا به نظر شما از بیمه حرفی به میون بیارم یا نه؟

با تشکر فراوان از شما.

مهاجرت به استرالیا

پاسخ :

با سلام

شما بهتر است  مدارک سالهایی را که بیمه شده اید حتما ارائه کنید داشتن بیمه در سابقه ی کاری اهمیت خاص و ویژه ای دارد در خصوص سایر سوالات و فیش حقوقی و جزئیات بیشتر با دفتر موسسه تماس بگیرید و برای مشاوره ی حضوری با کارشناس ارشد مهاجرت به استرالیا وقت بگیرید.امیدوارم به هدف خود (ویزای 189 استرالیا) برسید. 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 67
نویسنده : شاهد

مهاجرت به استرالیا از طریق نیوزلند !!

پرسش شده توسط : عزیزی در تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1395

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران موسسه تداوم نسل سپید

قبل از هرچیز از اینکه زمان و محلی رو برای پاسخگویی به کاربران و بازدید کنندگان وبسایت وزین خود قرار داده اید سپاسگذاری میکنم

من چند سوال داشتم درباره مهاجرت به استرالیا و آن هم اینکه :

بعضی از کارشناسان مهاجرت استرالیا عنوان میکنند که میشه از طریق نیوزیلند و یا کشورهای جنوب شرق آسیا برای استرالیا اقدام کرد. میخواستم بدون این موضوع تا چه حد واقعیت داره و نظر کارشناسان موسسه تداوم نسل سپید چیست؟

آیا موسسه تداوم نسل سپید در زمینه مهاجرت و اقامت نیوزلند فعالیت دارد ؟

آیا موسسه تداوم نسل سپید در زمینه ویزای توریستی استرالیا نیز فعالیت دارد ؟

آیا میشه از طریق ویزای توریستی و راهکارهایی اقامت دائم استرالیا را اخذ نمود ؟

بهترین روش مهاجرت برای کارشناسی ارشد نرم افزار و با آیلتس 6.5 و برنامه نویسی با 31 سال چیست؟

آیا امکان خرید اقامت استرالیا بصورت قانونی وجود دارد ؟

ببخشید که زیاد سوال کردم و ممنون از حوصله کارشناسای خبره تداوم نسل سپید

پاسخ :

با سلام دوست گرامی

ممنون از لطف شما

در پاسخ به سوال اول شما باید خدمتتان عرض کنم که : متاسفانه مهاجرت به استرالیا از طریق نیوزلند یا کشورهای جنوب شرق آسیا(مالزی) به صورت قانونی امکان پذیر نیست ،کسانی که مهاجرت به استرالیا را از طریق مالزی یا نیوزلند را پیشنهاد کرده اند ،منظورشان مهاجرت غیر قانونی هست که موسسه ما هرگز چنین چیزی را پیشنهاد نمی کند .

موسسه ما (موسسه تداوم نسل سپید) در حال حاضر در زمینه مهاجرت به نیوزلند فعالیتی ندارد .

موسسه ما در صورت واجد شرایط بودن شخص برای ویزای توریستی استرالیا اقدام می کند.

با گرفتن ویزای توریستی شما فقط می توانید به صورت غیر قانونی برای مهاجرت استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کنید که ما چنین پیشنهادی نمی کنیم چون این کار تبعات خاصی دارد .

بهترین روش برای مهاجرت به استرالیا، برای شما که  برنامه نویس هستید و مدرک آیلتس دارید مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا  می باشد .

امکان خرید اقامت استرالیا به هیچ عنوان وجود ندارد .

با آرزوی موفقیت 


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 83
نویسنده : شاهد

امتیاز دانشگاه آزاد تهران

پرسش شده توسط : دلارام تراب زاده در تاریخ : دوشنبه 23 فروردین 1395

با سلام

من مدرک لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه آزاد تهران غرب دارم ، میخواستم بدونم این دانشگاه دارای چه امتیازی است . لطف می کنید اگر پاسخ سوالم را بدهید .

پاسخ :

با سلام

در سیستم امتیاز بندی ویزای استرالیا ، امتیازمدرک کارشناسی (لیسانس) دانشگاههای آزاد تهران(اعم از تهران شمال و جنوب و مرکز و غرب ) معادل لیسانس استرالیا و دارای 15 امتیاز  است .پس لیسانس معماری شما از دانشگاه آزاد غرب تهران نیز دارای 15 امتیاز است .و چنانچه شما از نظر شرایط سنی و مدرک زبان انگلیسی و سابقه کار ،امتیاز لازم را کسب کنید می توانید برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام نمایید.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 68
نویسنده : شاهد

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا روشهای متعددی دارد که هریک دارای شرایط خاصی میباشد و متقاضیان مهاجرت استرالیا با توجه به شرایط خود و امتیازاتی که میتوانند بدست آورند درخواست ویزای استرالیا ( توریستی ، موقت ، دائم و ... ) میدهند.

نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیم این است که هر ویزایی منجر به اقامت دائم و حتی موقت نخواهد شد ! و مشکل بسیاری از افرادی که هزینه زیادی را صرف کرده اند و حتی در خاک استرالیا وارد شده اند همین مسئله است که نمیدانند مثلا ویزای توریستی با هر هزینه ای منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا نخواهد شد.

بهترین ویزای اقامت دائم استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا یکی از ویزای های مهم مهاجرت به استرالیا و مبتنی بر تخصص و مهارت متقاضیان است. همانطور که ممکن است بدانید اقتصاد استرالیا بر کشاورزی و بازرگانی متکی است و مشاغل زیادی به علت نبود متقاضیان استرالیایی نیازمند نیروی متخصص میباشد. بر همین اساس یک برنامه منظم برای جذب افراد متخصص از سایر کشورها از سوی مسئولین و اداره مهاجرت استرالیا تدوین شده است که ویزای اسکیل ورکر استرالیا مهمترین و اساسی ترین طرح در این برنامه است.

ویزای اسکیل ورکر استرالیا به چه افرادی تعلق میگیرد؟

این ویزا به افرادی تعلق میگیرد که حداقل 60 امتیاز از جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را به خود اختصاص دهند. همچنین شما میتوانید از طریق فرم ارزیابی آنلاین ویزای استرالیا از امتیاز خود آگاه شوید.
البته ویزای اسکیل ورکر استرالیا کلاس ها و ساب کلاسهای مختلفی دارد که برخی از آنها برای افرادی است که امتیازشان به 60 نمیرسد.

مزایای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر چیست؟

یکی از امتیازات مهم ویزای اسکیل ورکر نسبت به سایر ویزاهای استرالیا ، اقامت دائم استرالیا است اگر چه برخی از کلاسهای آن به صورت پیش فرض اقامت دائم استرالیا را به همراه ندارند اما پس از چند سال زندگی در استرالیا این امتیازات شامل حال متقاضیان خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ویزای اسکیل ورکر استرالیا


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 76
نویسنده : شاهد

پرسش به سوالات شما در زمینه مهاجرت به استرالیا

  • آیا میدانید مزایای اقامت دائم استرالیا چیست ؟
  • در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا و ارزشیابی مدارک تحصیلی تا حد آگاه هستید ؟
  • آیا میدانید هزینه اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است ؟
  • در مورد خطرات ناشی از روشهای غیر قانونی مهاجرت به استرالیا چقدر میدانید ؟

موسسه تداوم نسل سپید با کارشناسان و وکلای برجسته در زمینه مهاجرت و ویزای استرالیا مطمئن ترین و کم هزینه ترین راه عملی مهاجرت به استرالیا را به شما نشان خواهند داد.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و یا میخواهید به عنوان توریست از استرالیا دیدن کنید و یا قصد دیدن اقوام و آشنایان خود را دارید و یا میخواهید اطلاعات کافی و جامعی را درباره شرایط مهاجرت به استرالیا کسب نماببد از وبسایت موسسه تداوم نسل سپید دیدن فرمایید.

مهاجرت به استرالیا : اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 69
نویسنده : شاهد

دربند تهران

دربند، یکی از محله‌های تهران، پایتخت ایران و از دهکده‌های قدیمی شمیران و در شمال باغ سعدآباد است. محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است. بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده دربند نخستین گزینه شهروندان تهرانی برای پذیرایی از میهمان خارجی و شهرستانی است و پس از آن فشم، لواسان و درکه قرار دارند.

 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 75
نویسنده : شاهد

کاخ نیاوران تهران

منطقه نیاوران تهران در قدیم الایام پر از نیزارهایی بوده که مردم برای جمع‌آوری و استفاده از نی‌های موجود در این مناطق به این محله می‌آمدند، لذا به محلهٔ نی آوران معروف بوده که به مرور به نیاوران تغییر نام پیدا کرد.

 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : شاهد

آشنایی با مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد

اراضی عباس آباد با 68 هکتار وسعت در بین مسیرهای بزرگراه‌های مدرس، همت و رسالت قرار دارد. این اراضی که قبلا جزو معدود اراضی دست نخورده و بکر تهران محسوب می‌شد، امروزه تبدیل به مجموعه عظیم تفریحی بی نظیری شده است.

طراحی و احداث فضاهایی چون باغ کتاب، باغ هنر، باغ موسیقی، باغ موزه دفاع مقدس، باغ فلسفه و هر باغی که بتوان به عرضه فرهنگ و هنر در آن پرداخت، از جمله طراحی‌های اراضی عباس آباد تهران است.

 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 68
نویسنده : شاهد

کاخ گلستان

کاخ گلستان مجموعه‌ای از بناهاست که در میدان ارگ تهران واقع است. بناهای این کاخ در زمان‌های مختلف ساخته شده‌اند. نام آن از تالار گلستان واقع در عمارت خروجی گرفته شده‌است. کاخ گلستان در سی و هفتمین اجلاس سالانه کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو در پنوم پن، پایتخت کامبوج، در فهرست آثار جهانی به ثبت رسید. این اثر شانزدهمین اثر ایرانی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو جای می‌گیرد. کاخ گلستان فضایی از ارگ سلطنتی تاریخی بوده است. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : شاهد

بوستان گفتگو

بوستان گفتگو توسط سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در محدوده شهرداری منطقه 2 وافع در غرب تهران احداث و در اردیبهشت ماه سال 1382 افتتاح گردید.

این بوستان از شمال به مجموعه پلهای تقاطع بزرگراههای شهید چمران و حکیم ، از جنوب به خیابان جواد فاضل، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از غرب به کوی نصر ختم می شود نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوای منطقه و پر کردن اوقات فراغت مردم ایفا می کند. مساحت این بوستان 144580 متر مربع است که 7 هکتار آن به کاشت 100 گونه گیاه فصلی و دائمی اختصاص یافته است . 




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : شاهد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مجموعه عمارت‌ها و کاخ‌هایی گفته می‌شود که در دره دربند، شمالی‌ترین و خوش آب و هواترین منطقه تهران در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار بنا شده‌است. این مجموعه دارای حدود ۱۸۰ هکتار جنگل طبیعی، چشمه‌سارها، قنات‌ها، باغستان‌ها، گلخانه‌ها و خیابان است. این عمارت از شمال با کوه‌های البرز، از شرق با گلاب‌دره، از غرب با ولنجک و از جنوب با تجریش همسایگی دارد. رودخانه جعفرآباد، از وسط محوطه کاخ می‌گذرد. میانگین دمای سالانه این منطقه ۱۲٫۹ درجه سانتیگراد برآورد شده‌است؛ و در ارتفاع ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در دوران پهلوی اول، سراسر باغ سعدآباد از رودخانه دربند مشروب می‌شد؛ ولی در دوران پهلوی دوم، به دلیل بخشیدن آب رودخانه در نیمی از شبانه‌روز به رعایا، و کافی نبودن این میزان آب رودخانه برای آبیاری سراسر مجموعه، از دوازده رشته قنات قدیمی و جدیدالاحداث استفاده گردید. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 66
نویسنده : شاهد

موزه هنرهای معاصر

این موزه در سال ۱۳۵۶ خورشیدی در گوشه غربی پارک لاله و در زمینی به مساحت ۲٬۰۰۰ متر مربع (به جز باغ تندیس‌ها) بنا شد. بنای این موزه توسط دیبا و با الهام از بادگیرهای ایرانی طراحی شده است. در حال حاضر این مؤسسه یکی از واحدهای معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

  • در گنجینهٔ دائمی موزه بیش از ۴۰۰۰ اثر ارزشمند و یگانه از نخبگان هنرهای تجسمی ایران و جهان نگهداری می‌شود
  • گنجینه هنرهای معاصر موزه شامل مجموعه کم‌نظیری از آثار پیشروان هنر معاصر ایران است



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 81
نویسنده : شاهد

کاخ چهلستون اصفهان

چهل ستون؛ باغی بزرگ بالغ بر 67 هزار متر مربع است که در دوره شاه‏ عباس اول (996-1038 ه.ق.) احداث گردیده است. در این باغ که "باغ جهان نما" نام داشت شاه عباس کوشکی به شکل کلاه فرنگی بنا کرد که بنای اولیه کاخ چهلستون است؛ تالار میانی کاخ امروزی و غرفه های چهار گوشه ی آن را شامل می شود. وی بعدها این کوشک را به دیوانخانه، محل استقرار کارکنان و دبیران دربار اختصاص دارد.  حدود نیم قرن بعد شاه عباس دوم تصمیم گرفت آنجا را به کاخی برای پذیرایی مهمانان خارجی تبدیل کند؛ بدین منظور کاخ را توسعه داد؛ ایوان شرقی را آینه کاری کرد و دستور داد تا صحنه های بزم و رزم را بر دیوار های آن نقاشی کنند. تالار آینه و تالار هجده ستون و دو اتاق شمالی و جنوبی تالار آینه و ایوان های طرفین سرسرای پادشاهی و حوض بزرگ مقابل تالار با کلیه تزئینات نقاشی و آینه کاری و کاشی کاری دیوارها و سقف ها در زمان شاه عباس دوم به آن افزوده  شده است. در سال 1057 شاه عباس دوم با دعوت از سفیران کشورهای خارجی این بنای باشکوه و کم نظیر را افتتاح کرد. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 72
نویسنده : شاهد

باغ چهل تن شیراز

در این بقعه چهل قبر کوچک در دو ردیف در کنار هم جای گرفته اند. این چهل قبر مربوط به چهل نفر درویش است که در زمانهای گذشته در این مکان که به صورت باغی مصفا بوده زندگی می کرده و مشغول عبادت بوده اند و چون هرکدام وفات می یافته دیگران او را دفن کرده تا بدین ترتیب که هر 40 نفر به تدریج دار فانی را وداع می گویند و قبورشان در کنار هم در ضلع شرقی حیاط در کنار دیوار قرار گرفته است. 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]

تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 68
نویسنده : شاهد

باغ هفت تن - موزه سنگ شیراز

این باغ در پای کوه چهل مقام و در شمال آرامگاه حافظ قرار گرفته‌است. بیشتر جهانگردانی که در چند سدهٔ اخیر به شیراز سفر کرده‌اند باغ تکیه هفت تنان و عمارت زیبای آن را وصف کرده‌اند. مردم شیراز نیز به این مکان دلبستگی خاص دارند و سابقاً گاه در طلب باران و استجابت دعا روی بدین مکان می‌آورده‌اند.

باغ هفت‌تن (بقعه‌ی هفت‌تنان، تکیه‌ی هفت‌تنان) که یکی از سازه‌های کریم خان زند در شیراز است؛ باغ زیبایی است که در شمال آرامگاه حافظ و باغ جهان نما در دامنه‌ی کوه تخت ضرابی (کوه چهل مقام) جای گرفته و علت نام گذاری این سازه به هفت تنان، وجود هفت گور از هفت عارف در این باغ است که کریم خان زند روی هر کدام، سنگ بزرگ بدون کتیبه‌ای نصب کرده‌است.

از دیدنی‌های این عمارت تالاری است که سقف آن بر دو ستون بزرگ یکپارچه استوار شده و در طاقچه‌های بالایی آن، پنج مجلس روی گچ نقاشی شده و از شاهکارهای نقاشی دوران زندیه محسوب می‌شود. این مجموعه در سال‌های ۱۳۳۶ و ۱۳۳۷ شمسی توسط نقاش و هنرمند محمد باقرجهان میری تعمیر و تجدید شد.

این پنج مجلس به ترتیب عبارتند از: درویشی با تبرزین و کشکول، نقش موسی در حال شبانی، منظرهٔ شیخ صنعان و دختر ترسا، نقش ابراهیم و نقش درویش جوان. سنگ‌های موجود دراین موزه متعلق به سده‌های سوم تا یازدهم هجری قمری است که با انواع خطوط کوفی، ثلث، نستعلیق دیوانی، توقیع، تعلیق، نسخ و… به طرز زیبایی تزیین شده‌است. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 67
نویسنده : شاهد

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر

موسسه تداوم نسل سپید با 12 سال سابقه در زمینه اخذ ویزای استرالیا بهترین و مطمئن ترین روش مهاجرت به استرالیا را به شما پیشنهاد خواهد کرد و در کوتاهترین زمان ممکن ویزای استرالیا و اقامت دائم را برای شما به ارمغان می آورد.

چند پرسش مهم درباره مهاجرت به استرالیا

1- آیا ویزای اسکیل ورکر منجر به اقامت دائم استرالیا خواهد شد ؟

ویزای اسکیل ورکر یکی از بهترین روشها جهت اقامت دائم در استرالیا است که شرایط و ساب کلاسهای خاص خود را دارد. به صورت کلی اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر یکی از روشهای متداول است که نسبت به بسیاری از روشهای اقامت دائم استرالیا سریعتر است.

2- شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر چیست؟

ویزای اسکیل ورکر یا ویزای تخصص دارای شرایطی از جمله سن و سال ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار ، وضعیت زیان انگلیسی و ... است که تنها به افراد واجد شرایط تعلق میگیرد. اطلاعات بیشتر در وب سایت مهاجرت به استرالیا

3- مدت زمان اخذ ویزای اسکیل ورکر حدودا چقدر است ؟

در گذشته ویزای اسکیل ورکر زمان زیادی را طلب میکرد ولی در حال حاضر در صورت داشتن شرایط و مدارک حدود 8 تا 14 ماه طول خواهد کشید


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 80
نویسنده : شاهد
جاذبه های گردشگری شیراز
در این بقعه چهل قبر کوچک در دو ردیف در کنار هم جای گرفته اند. این چهل قبر مربوط به چهل نفر درویش است که در زمانهای گذشته در این مکان که به صورت باغی مصفا بوده زندگی می کرده و مشغول عبادت بوده اند و چون هرکدام وفات می یافته دیگران او را دفن کرده تا بدین ترتیب که هر 40 نفر به تدریج دار فانی را وداع می گویند و قبورشان در کنار هم در ضلع شرقی حیاط در کنار دیوار قرار گرفته است. 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 70
نویسنده : شاهد

جاذبه گردشگری سی و سه پل اصفهان

سی ‌و سه ‌پل اصفهان یا پل الله ‌وردی خان شاهکارى بى ‏نظیر از آثار دوره سلطنت شاه‏ عباس اول صفوی است که در در انتهاى جنوبى خیابان چهارباغ واقع شده است این پل به هزینه و نظارت سردار معروف او الله ‏وردى‏ خان بنا شده است از این رو به نام بانى و سازنده آن نیز خوانده مى ‏شود. سی و سه پل اصفهان نزدیک به ۳۰۰ متر درازا و ۱۴ متر پهنا دارد و طولانی ترین پل زاینده رود است که در سال ۱۰۰۵ هجرى ساخته شده است. این پل تمام از آجر و سنگ بنا شده و سطح آن بیک میزان است بدین معنا که دو طرف آن از وسطش پست‏ تر نیست. 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]

تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 66
نویسنده : شاهد

مدرسه خان

مدرسه خان از جمله بناهای مدارس معروف و بزرگ علوم فقهی دوران صفویه می باشد که در محله اسحاق بیگ شیراز واقع گردیده است. این بنا به همت الله وردی خان افشار والی شیراز و سپه سالار شاه عباس صفوی بنا گذاشته شد. پس از مرگ ایشان پسرش سردار نامی ایران، امام قلی خان در سال ۱۰۲۴ هجری قمری کار بنا را به اتمام رسانده، زیر بنای این محل که به سبک بناهای درون گرا ساخته شده ۷۶۸۶ متر مربع می باشد که در زمینی به مساحت ۵۰۰۳ متر مربع در دو طبقه بنا گردیده است. این بنا دارای یکصد حجره جهت اسکان طلاب بوده که در حال حاضر هفتاد هجره به جای مانده و نیز صحن مدرسه با یک حوض هشت گوش در مرکز و ۴ باغچه در چهار طرف آن به همراه درختان نارنج و نخل مزین گردیده است. طول صحن ۵۱ متر و عرض آن ۴۵ متر می باشد . 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]

تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 68
نویسنده : شاهد

سرای مشیر

 در بالای آن نیز، به جهت نورگیری حجره های طبقه دوم سرا، پنجره ای مشبک از آجر قرار گرفته است.

رخ بام نیز از قطعات سنگ یکپارچه تهیه شده است. در دو طرف نمای سردر ورودی، دو اسپره کاشی کاری شده وجود دارد و بالاتر از آن، مقرنس هایی از کاشی قرار گرفته است. در زیر آن کتیبه ای کاشی کاری شده با زمینه لاجوردی و خط نستعلیق عبارت سرای گلشن بنای مرحمت پناه حاجی میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک شیرازی را نشان می دهد. در پایین کتیبه، دو سنگ مرمری قرار گرفته که بر روی آنها در سه سطر عبارتی در بیان اهداف تأسیس سرا، حجاری شده است و در پایان نیز تاریخ 1282 ه.ق قید شده است. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 75
نویسنده : شاهد
مدارک لازم :
کارت شناسایی-دارو و لوازم شخصی-دوربین عکاسی-دفترچه بیمه
خدمات آژانس :
بلیط رفت و برگشت (اتوبوس vip و یا هواپیما)+استقبال و بدرقه فرودگاهی (یا ترمینال)+ارسال رایگان مدارک و قرارداد تور برای همسفران+بیمه مسئولیت مدنی (200 میلیون تومان دیه، 6 میلیون تومان هزینه درمان پزشکی)+لیدر مجرب محلی+گشت یک‌روزه (کاخ چهلستون، پل خواجو، منارجنبان، سی‌وسه پل، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد جامع عباسی (امام)، کاخ عالی قاپو، کلیسای وانک)+
توضیحات :

رای بازدید از دیگر جاذبه‌ها (کاخ هشت بهشت، کاروانسرای عباسی، مدرسه چهار باغ، باغ پرندگان، آرامگاه صائب تبریزی ) می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه، هنگام ثبت‌نام، در این گشت‌ها نیز نام‌نویسی کنید.

لیست قیمت تور زمینی اصفهان با اتوبوس VIP یا قطار۳ روز و ۲ شب

تور اصفهان


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 81
نویسنده : شاهد

درخت سبز کیش

درخت سبز، کهنسال‌ترین درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و چیزی بین 500 تا 600 سال عمر دارد، درختان انجیر معابد، در ابتدا تنه است، ولی با رشد درخت، شاخه های آن به سمت زمین آویزان می شوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل می شوند

جاذبه گردشگری درخت سبز کیش

درخت سبز، کهنسال‌ترین درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و  چیزی بین 500 تا 600 سال عمر دارد، درختان انجیر معابد، در ابتدا تنه است، ولی با رشد درخت، شاخه های آن به سمت زمین آویزان می شوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل می شوند. این روند آن قدر ادامه می یابد تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و پیوسته در داخل زمین بوجود می آید.

شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم معتقدند  که این درخت انرژی های خوبی دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان نخ ها و پارچه‌هایی به شاخه‌های آن می‌بندند.

مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگری کیش شهر تاریخی حریره و آب انبار واقع شده و دارای دو درب ورودی است.

درختان لور یا انجیر معابد در دوره ایلخانی و تیموری به جزیره آورده شده اند، این درختان از هند و چین به کیش، قشم و نوار ساحلی خلیج فارس وارد و در بیشتر مناطق قدیمی تر کیش کاشته شدند.

تور کیش

سرسبزی محوطه ، آلاچیق ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روهای این مجموعه، باربیکیو ها و صندلیهایی با طراحی جالب این مجموعه را زیبا ساخته است. اما یکی از عواملی که گردشگران جزیره کیش را به این نقطه می‌کشاند، هیبت افسانه‌ای درخت سبز است. 

بدلیل هم مسیری شما می توانید از مجموعه درخت سبز کیش، شهر تاریخی حریره و آب انبار کیش با هم دیدن فرمائید.

در نیمه دوم سال این مجموعه فضای مناسبی برای یک پیک نیک روزانه را دارا می باشد.


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 116
نویسنده : شاهد

بازار قیصریه اصفهان

سردر قیصریه را از این رو قیصریه می نامند که از روی نمونه یکی از بناهای شهر قیصریه در آسیای صغیر یعنی ترکیه امروزی در قرن ۱۱ هجری قمری (دوره شاه عباس اول) ساخته اند سردر قیصریه اصفهان در قسمت شمال میدان نقش جهان و بر در بازار قیصریه یا شاهی اصفهان واقع شده است

جاذبه گردشگری سردر و بازار قیصریه اصفهان

سردر قیصریه را از این رو قیصریه می نامند که از روی نمونه یکی از بناهای شهر قیصریه در آسیای صغیر یعنی ترکیه امروزی در قرن ۱۱ هجری قمری (دوره شاه عباس اول) ساخته اند سردر قیصریه اصفهان در قسمت شمال میدان نقش جهان و بر در بازار قیصریه یا شاهی اصفهان واقع شده است.

سردر قیصریه در گذشته نه‌چندان دور دارای سه طبقه و اکنون دارای دو طبقه ‌است. طبقه سوم آن که تخریب شده، نقاره ‌خانه را تشکیل می ‌داده ‌است که در آن با صدای موسیقی، اوقات روز را اعلام می ‌کرده ‌اند. نقاره زنی و نقاره کوبی از قدیم در ایران متداول بود البته نقاره زنی و نقاره کوبی فقط به منظور اعلام طلوع و غروب آفتاب نبود چرا که نواختن نقاره در میدان های جنگ برای آماده باش سربازان و تشجیع آنان به نبرد و به هنگام صلح و آرامش نیز در آئین های گوناگون و به مناسبت های مختلف متداول بود.

این سر در به بازار بزرگ اصفهان باز می ‌شود و در گذشته راه اصلی بازار اصفهان بوده‌ است. سردر قیصریه شامل چهار درب فرعی، یک دروازه اصلی و یک حوض بوده که حوض آن حدود دهه ۱۳۴۰ شمسی به باغچه تبدیل شد ولی اکنون احیا شده ‌است. بر بالای سردر قیصریه، نقاشی‌ هایی به قلم رضا عباسی به چشم می‌خورد. ناقوس دیر هرمز و همچنین ساعت موجود در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، (به قطر حدود ۸۰ سانتیمتر) پس از فتح آن جزیره به اصفهان آورده شد و در بالای این سردر نصب شد. این بنا ورودی بازار قدیمی اصفهان در شمال میدان نقش جهان است که در دوران صفویان ساخته شده است. علاوه بر بازار قیصریه و بازارهای منشعب از آن بازارهای دیگری هم در اصفهان وجود داشته ‌اند که معروف ‌ترین آنها «بازار شاهی» یا «بازارچه بلند» است که در سال ۱۱۱۸ هجری برابر با ۱۷۰۶ میلادی به همراه «مدرسه و سرای فتحیه» در زمان شاه سلطان حسین آخرین حکمران صفویه ساخته شد.

سقف داخلی سردر از کاشی هایی به رنگ آجری، گل بهی و سرمه ای بسیار خوشرنگ با طرح های اسلیمی به صورت مقرنس کار شده است که بسیار جلب توجه می کند. پس از سقف، به دیواره های این سردر می رسیم که دارای نقاشی های چشم نوازی است. دیوار روبه رو جنگ شاه عباس با ازبکان را نشان می دهد. دیواره سمت راست نشان دهنده اروپاییان در حال رقص و آواز و دیواره سمت چپ شکارگاهی را به تصویر کشیده است که با گذشت این همه سال و با وجود از بین رفتن قسمت هایی از این نقاشی ها هنوز زنده بودن رنگ ها و زیبایی خود را حفظ کرده است. در زمان حکومت قاجار و در روزگاری که مسعود میرزای ظل السلطان حاکم اصفهان بود در جبهه های سردر قیصریه تغییراتی صورت گرفت و یک حاشیه کاشیکاری در امتداد سه جانب سردر اضافه شده است.

از سردر بازار قیصریه وارد مجلل ترین و بزرگترین بازارهای اصفهان می شویم این بازار که به بازار قیصریه و شاهی نیز معروف بوده است سقف، دالان ها، سراها و چهارسوق های بسیار دیدنی دارد ولی ای کاش این مغازه ها و حجره ها هم طبق قوانین میراث فرهنگی بازسازی و مرمت شوند و به سبک و سیاق فروشگاه های امروزی درنیایند. خوشبختانه اکثر مغازه ها اجناس صنایع دستی اصفهان را به فروش می رسانند از جمله پارچه های قلمکار، میناکاری، معرقکاری، منبتکاری، خاتمکاری…

از این بازار بزرگ و مجلل بازارهای دیگری منشعب می ‌شدند که برخی از آنها هنوز هم فعال بوده و به مشاغل مختلف اختصاص دارند.
برخی از این بازارها عبارت‌اند از :
ـ بازار عریان
ـ هارونیه
ـ نیم‌آورد گلشن
ـ مخلص
ـ سماورسازها
ـ مقصودبیک

بازار قیصریه یا شاهی در دوره صفویه مرکز فروش پارچه های گرانبها بوده و شرکت های تجاری خارجی نیز در آن حجره هایی داشته اند. این بازار قسمت اصفهان جدید دوره صفویه را به شهر سلجوقی میدان کهنه آن روزگار (میدان قیام فعلی) متصل می کرده است.

مساجد در بازار اصفهان :
در طول این شاهراه سرپوشیده و مسقّف که برخی از خارجیان آن را «نگارخانه سرپوشیده» نامیده ‌اند عناصر مذهبی همچون مدرسه نیماورد، مدرسه صدر، مسجد خیاط ها، مسجد نو، مسجد ذوالفقار، مسجد شیشه، مسجد خارجی و ده‌ها مسجد دیگر به فعالیت های مذهبی می ‌پرداختند و بازرگانان و اصناف گوناگون در آنها عبادت می ‌کردند.

مدارس مذهبی در بازار اصفهان :
مراکز فرهنگی مانند مدارس مذهبی هم به اعتبار و رونق بازار می‌ افزودند. مدارسی همچون مدرسه کاسه گران، هارونیه، نیم آورد، جده بزرگ، جده کوچک، ملاعبدالله و … که با معماری خاص ایرانی ـ اسلامی ده‌ ها سال است موضوع کتاب‌ ها و رسالات و تحقیقات مهندسین و معماران و سیاحان گوناگون هستند.

سرا و تیمچه‌ها در بازار اصفهان :
نهادهای اقتصادی نیز از دیگر جاذبه ‌هایی هستند که در بازارها وجود داشته ‌اند. برخی از این نهادها که «تیمچه» و «سرا» نامیده می ‌شوند هنوز نیز فعال هستند. مشهورترین این سراها عبارت‌ اند از : سرای اردستانی ها، سرای خانی، سرای آقا، سرای پادرخت سوخته، سرای میراسماعیل، سرای تالار، سرای خوانساری‌ها، سرای گلشن، سرای جارچی و سرای فخر. این سراها به همراه کاروانسراهای متعدد و پررونق بازار اصفهان را به عنصری فعال تبدیل می‌ کرده که سیاحان با اشتیاق از آن بازدید می ‌کردند و با دقت در سفرنامه‌ هایشان معرفی می ‌نمودند.

بطور کلی مجموعه قیصریه که شامل سردر و عمارت نقاره خانه و ضرابخانه و کاروانسرای شاهی است یکی از جاذبه های مشهور شهر اصفهان است.

همچنین می توانید در ادامه فیلم سردر قیصریه را از سایت میراث فرهنگی اصفهان ببینید

بازار اصفهان و سردر قیصریه در میدان نقش جهان واقع شده است از این رو وقتی به این مکان می روید می توانید علاوه برخود میدان نقش جهان یا همان میدان امام اصفهان، از سایر جاذبه های گردشگری میدان نقش جهان همچون عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام اصفهان نیز دیدن کنید

بازار اصفهان و سردر قیصریه در میدان نقش جهان واقع شده است از این رو وقتی به این مکان می روید می توانید علاوه برخود میدان نقش جهان یا همان میدان امام

اصفهان، از سایر جاذبه های گردشگری میدان نقش جهان همچون عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام اصفهان نیز دیدن کنید


منبع : های تورینگ :بزرگترین  بانک جامع تور و گردشگری در ایران
تصاویر بازار قیصریه اصفهان در وب سایت های تورینگ

تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 75
نویسنده : شاهد

گردشگری در اصفهان


تالار اشرف اصفهان

تالار اشرف اصفهان که از بناهای معروف دوره صفوی اصفهان است در خیابان باغ گلدسته در غرب خیابان استانداری و در محدوده باغ استانداری اصفهان واقع شده است. عمارتی که به نام تالار اشرف نامیده می شود باقیمانده کاخ های عصر صفوی است که در منطقه دولت خانه در کنار قصرهای دیگری همچون تالار سرپوشیده، کاخ هشت بهشت، کاخ پشت مطبخ، رکیب خانه و تالار تیموری مجموعه ای از کاخ های باشکوه آن روزگار را تشکیل می داده است به عبارتی از تالار اشرف به منظور سکونت پادشاه و حرم سلطنتی استفاده می ‌شده است، با توجه به موقعیت مکانی این تالار می ‌توان نتیجه گرفت تالار اشرف یکی از کاخ‌ های دولت‌خانه صفوی است تالار اشرف در زمان شاه عباس دوم آغاز و در زمان شاه سلیمان کامل شد.

در حال حاضر از آن عمارت مجلل یک تالار نفیس بزرگ و دو اتاق کوچک در طرفین تالار اصلی باقی مانده است. درهای اصلی و پنجره‌ های تالار اشرف که به سمت جنوب باز می ‌شود به احتمال زیاد در دوره پهلوی بازسازی شده است و تزئینات بر جای مانده در این تالار بسیار نفیس و منحصر به فرد است، تزئیناتی هم‌چون گچ‌بری با نقوش هندسی و گل و بوته، لایه چینی با نقوش گیاهی، طلاکاری، تنگ‌بری، قطاربندی و در سر درب ورودی آن با آجرهای گره چینی شده به صورت برجسته کار شده است. شاید آن چیزی که تزئینات این بنا را متفاوت می‌ کند، انبوه مقرنس ‌هایی است که بر روی سقف ضربی و بلند آن کار شده و در میان هر مقرنس یک گل سنتی با تکنیک لایه چینی طلاکاری شده به چشم می‌ خورد و در مرکز تالار اصلی شمسه ‌ای گردان (گردونه مهر) شعاع طلایی پیچ‌ دار همچون خورشیدی تابان می‌ درخشد

وجه تسمیه تالار اشرف اصفهان

در این زمینه نقل قول‌های مختلفی وجود دارد، از جمله آنکه می‌ گویند چون اشرف افغان در زمان حکومت بر اصفهان این کاخ را برای سکونت انتخاب کرده به همین نام معروف شده است و برخی دیگر گفته ‌اند چون تالار اشرف متصل به تالار طویله و اشرف بر سایر عمارات دولت‌ خانه بوده به این نام خوانده می ‌شده است، اما با توجه به تحقیقات به عمل آمده نام تالار اشرف به واسطه استفاده زیاد از ورقه طلا در تزئینات این بنا بوده است. چرا که نحوه ساخت ورقه طلا در هنر سنتی ایرانی به گونه ‌ای بوده که سکه‌ های اشرفی طلا را بین پوست آهو گذاشته و با پتک آن قدر بر روی آن می‌ کوبیدند تا به صورت لایه نازک ورق برای طلاکاری قابل استفاده شود و احتمال اینکه نام اشرف به واسطه استفاده زیاد اشرفی‌های طلا در تزئینات بر این بنا نهاده شده باشد.

در اواخر دوران قاجار مرمت‌ هایی در تالار اشرف صورت گرفت و از ویرانی کامل نجات یافته است. در اوایل جنگ جهانی اول بین سال‌ های 1914 تا 1918 میلادی تالار اشرف به انبار تبدیل و یکی از واحدهای نظامی در آن مستقر شد. نکته جالب اینکه در همین سال‌ ها تمام تزئینات سقف این تالار را زیر گچ پنهان می ‌کنند که خود سبب حفظ این نقوش زیبا می ‌شده و بعدها در حدود سال‌ های 1308 و 1309 طلاکاری‌ها و تزئینات آن از زیر لایه گچ خارج می ‌شود.

در مقابل این بنا حوضی مستطیل شکل وجود دارد که در چهار طرف آن چهار باغچه مشجر قرار گرفته ‌است. در شمال غربی عمارت زمین مسطح وسیعی است که باقیمانده عمارت صدریه و متصل به باغ چهلستون می ‌باشد.

تور اصفهان

در حال حاضر تالار اشرف یکی از بناهای استانداری اصفهان است به عبارتی از سال 1383 تاکنون اداره تشریفات و امور بین ‌الملل استانداری اصفهان در آن تالار مستقر است که در زمان سفرهای خارجی از مهمان‌ها در آن مکان پذیرایی می ‌شود و برخی از دیدارها و مذاکرات استاندار با نمایندگان کشورهای خارجی در تالار اصلی آن انجام می شود. در حال حاضر نمونه‌ هایی از هنر قالی اصفهان، کار گروهی از هنرمندان برجسته این رشته در تالار اشرف به نمایش گذاشته شده و تالار اشرف تبدیل به تالارموزه قالی اصفهان شده است تا به هنگام دیدار استاندار با هیات‌های خارجی مبلغ هنر درخشان اصفهان به مهمانان عالی رتبه خارجی باشد.

تالار اشرف در طول تاریخ همیشه یک عمارت حکومتی بوده و درهای آن به روی عموم مردم و گردشگران بسته بوده است و  اکنون بازدید از آن، پس از هماهنگی با «اداره تشریفات و امور بین الملل» و «حراست» استانداری اصفهان امکان پذیر است.

همچنین می توانید در ادامه فیلم تالار اشرف اصفهان را که سایت میراث فرهنگی اصفهان تهیه دیده مشاهده کنید

هماانطور که گفته شد تالار اشرف اصفهان در اختیار استانداری اصفهان است و برای بازدید عموم آزاد نیست در صورت تمایل به دیدن این اثر تاریخی کشور خود می بایست با  «اداره تشریفات و امور بین الملل» و «حراست» استانداری اصفهان هماهنگ نمایید.

ـ پین نقشه استانداری اصفهان را نشان می دهد


تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 77
نویسنده : شاهد

مهاجرت قانونی به استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و با توجه به برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و همچنین بازار کار پویا و گسترده و سطح رفاه زندگی در آن مقصد مطلوبی برای مهاجران بشمار میرود و همین موضوع سبب میشود بسیاری از افراد سودجو که کوچکترین تخصص و اطلاعاتی در زمینه مهاجرت استرالیا ندارند و مهمتر اینکه کمترین ارزشی برای مال و حتی جان سایرین قائل نمیشوند در این زمینه به فعالیت بپردازند.

اهمیت موضوع مهاجرت غیر قانونی به استرالیا به حدی است که واکنش بسیاری از مقامات استرالیایی را در پی داشته و بیانیه های مفصلی در این زمینه منتشر کرده اند که برخی از مهمترین آنها را میتوانید در همین وبسایت مطالعه نمایید.

مهاجرت استرالیا

مهاجرت به استرالیا ( اقامت دائم استرالیا ) مانند سایر کشورها دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد و حضور در خاک استرالیا به هیچ وجه باعث اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا نخواهد شد و کسانی که از روشهای غیر قانونی وارد کشور استرالیا میشوند بدون تردید و در بهترین حالت و صرف نظر از تحمیل خسارتهای مالی ( و جانی ) به نقطه اول بازخواهند گشت.

اداره مهاجرت استرالیا بارها و بارها و از طرق مختلف اعلام کرده است که به هیچ عنوان مهاجرین غیر قانونی را نخواهد پذیرفت و متخصصین موسسه تداوم نسل سپید در این وبسایت و در مشاوره های حضوری به موکلین خود این مطلب را یادآوری کرده و مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده ایم.  بد نیست به آخرین اطلاع رسانی اداره مهاجرت استرالیا توجه کنید. ( مهاجرت استرالیا و قاچاق انسان )

با توجه به مطالب فوق اگر قصد دارید اقامت دائم استرالیا را اخذ نمایید ، قبل از هر گونه اقدامی ابتدا نسبت به اعتبار موسسه و وکلای خود مطمئن شوید و بخاطر بسپارید که : افرادی میتوانند موفق به اخذ ویزای استرالیا شوند که تنها از روشهای قانونی استفاده کرده باشند و هیچگاه به افردای که خارج از پروسه های قانونی قصد دارند شما را به خاک استرالیا منتقل کنند اعتماد نکنید.

اقامت دائم استرالیا

برای اخذ اقامت دائم استرالیا ویزای های مختلفی وجود دارد که مهمترین و مرسوم ترین نوع آن استفاده از ویزای اسکیل ورکر استرالیا است که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مستلزم داشتن شرایطی همچون شرایط سنی، سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی, تسلط به زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و ... میباشد و هر یک از این پارامترها دارای امتیاز خاصی است و چنانچه امتیاز متقاضی ویزای استرالیا به حد نصاب ( 60 ) برسد شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیا را خواهد داشت. نحوه امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که ساب کلاسهای متفاوتی برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا وجود دارد که میتوان با امتیاز کمتر از 60 نیز موفق به اخذ ویزا شد.

موسسه تداوم نسل سپید به عنوان تنها مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت کاملا قانونی ویزای استرالیا را دریافت و به هدف خود یعنی اخذ اقامت دائم استرالیا دست یابند .

تداوم نسل سپید از ابتدای پروسه ویزای استرالیا تا اخذ اقامت دائم استرالیا و حتی پس از آن و در خاک استرالیا درکنار شما خواهد بود.


این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد