ساحل رایلی تایلند
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 85
نویسنده : شاهد

ساحل رایلی تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد.

تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند در ان واقع شده اند و رایلی مشهور ترین این سواحل است.این ساحل که به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور شناخته شده است ، ساحلی است با شن های سفبد و اب های شفاف که با حضور دران احساس خواهید کرد که در بخشی از بهشت حضور دارید.برای رسیدن به این ساحل باید از قایق استفاده کرده تا به جزیره برسید و در ان جا انواع خدمات برایتان فراهم خواهد بود.
این سواحل اصلی ترین دلیل بازدید از رایلی هستند اما این را هم به یاد داشته باشید که این مکان بهترین مکان برای صخره نوردی نیز محسوب می شود. صخره نوردی در وبالا رفتن از صخره های اهکی در این مکان ضمن این که تجربه جدیدی به شما می دهد حس کنجکاوی و ماجرا جویی اتان را نیز تحریک خواهد کرد و به این ترتیب گردش هیجان انگیزی را تجربه خواهید نمود.علاوه بر این سر گرمی ها شما می توانید به فیل سواری بروید یا با قایق های مخصوصی که در ان ناحیه رایج هستن به قایق سواری بپردازید ویا حتی در کلاس های آشپزی ان جا شرکت کنید. هم چنین در این محل غاری به نام غار الماس وجود دارد که مسیر پیاده روی امنی داشته و با ورود به ان جا می توانید به کنکاش و جستجو بپردازید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد